Forum > Färdiga produktioner

Kontrollet - Farbror Gubbe Matar Fåglar

<< < (4/6) > >>

Kon-Trollet:
B-max : jo visst är det gamla 'bryggis' där efter bron ! gammalt kulturfäste som tyvärr 'assimilerades' till slut av mammons cyborgare och numera används som kontorslokaler av trista IT-företag som inte tillför mänskligheten nåt som helst gott...grrrrr... :angry:

Marruschkka:
Det är en söt film med änderna..och din låt är fin..borde höras under hela filmen tycker jag :)
Bättre kvalité på ljudet skulle vara önskvärt-det är låten värd :D

/Marr

Clemens:
He..he.. helt superbra..skulle passa som handsken som en liten pausfilm i nån tv-kanal..ändra inget, helt suveränt..älskar det lite crapiga soundet.. :) /C 

Kon-Trollet:
Kaschmurka - taxåmicke ! - men om jag låter låten loopa hela tiden så hörs ju inte kvack kvack kvacketi-kvack  :P

Clemens - kul att fler upptäcker charmen med lo-fi, det är inte alltid man njuter mer av en melodi bara för att det låter studio-rent om det....kommer ihåg min första stereo, en hopfällbar historia i plast som lät burk, men jag har sååå många stooora musikupplevelse-minnen från den tiden i pojkrummet...suck... ^_^

equality:
Låten med sin starka och envisa melodi är superbra. Bra lirat också. Filmen? Nja. :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion