Forum > Färdiga produktioner
Kontrollet - Farbror Gubbe Matar Fåglar
Kon-Trollet:
tsmalmbe - eftersom det är en film ist.f. mp3-fil, så visste jag inte riktigt hur jag skulle göra här...vill ju presentera mig musikaliskt, så jag la upp en länk på demo-avd helt enkelt.
kanske vi skulle ha en video-avdelning åxå här på KR, så småningom...
Gurano - jo farbror som inte vill va stor passar nog bra in på mej ! :lol:
Eddi - jo datorn är fortfarande stendöd -detta har jag pusslat ihop med digitalkameran och portastudion på datorn här på jobbet - ( don´t tell my boss ) :D - tror inte jag kan mixa ihop spector-sound bara med hjälp av min lilla Boss Micro BR
http://studio.idg.se/2.1078/1.95523
hojen - kul att du så skarpsint såg den underliggande symboliken ! :lol: trodde inte nån skulle uppfatta den :D å tack för fina vitsord... Django!! - man tackar... B)
flabb - jo, jag planerar att göra en lite mörkare version av denna med bröd jag bakat själv med arsenik istället för salt hahahehehihihoho <_<
max å slappnad - tack för respons ! :)
Harmonica mike:
Tjena.
Jo jag gillade också detta.Hade musiken varit skräckfilmsaktig som flabb skrev,så hade jag väntat på att du skulle kasta dig över änderna och släpa hem dom till stekpannan.
Åtminstone var det det jag tänkte på - mat - inom räckhåll!
Och jag är inte ens jägare fast jag bor i norrbotten och har allskönsvilt runt husknuten..
Låten lät inte så tokig,bra tänkt med andra ord.
Mike
Kon-Trollet:
H:mike - jag tror sverige har varit utan krig för länge...mycket uppdämda aggresioner som skulle behöva kanaliseras genom en hälsosam konflikt med typ danmark... :lol: - så änderna slipper känna sig hotade :D
Harmonica mike:
--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 14.09.2009, 11:00:33 ---H:mike - jag tror sverige har varit utan krig för länge...mycket uppdämda aggresioner som skulle behöva kanaliseras genom en hälsosam konflikt med typ danmark... :lol: - så änderna slipper känna sig hotade :D
--- Slut citat ---
:lol: :lol:
Garvade gott åt ditt svar på min andfientliga inställning,förmodligen är jag hungrig :D
Men skall vi vapenskramla(obs,skämt)så är Norge ett bättre alternativ,då får vi ju Freddy(ydderf) på rätt sida om gränsen och lite olja och några firrar :D
Äh vad fanken,vi tittar på änderna och låter dom leva - det blir lugnast så :)
Jag drar upp några havsöringar ur Luleälven och delar med mig till norrmännen istället.
Mike
MaxB:
Även om jag nu befinner mig i Malmö för närvarande så nog tycker jag mig känna igen byggnaden bortom träbron, i den där filmen.
Är det "Bryggargården", där många band spelade förr i tiden? Jag har i så fall lyssnat på Fläsket brinner och Kaipa där!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida