Forum > Färdiga produktioner

ydderF - Up Against The Wall

<< < (3/5) > >>

mahan:

--- Citat från: uriah skrivet 09.09.2009, 10:21:37 ---Och jag håller INTE med Mahan...Tycker INTE att det är överkomprimerat och det verkar ju inte resten av oss heller..

--- Slut citat ---
Tjou Uriah!
Men det hindrar väl inte att Mahan kan ha en egen åsikt, eller måste han verkligen vara av samma åsikt som Uriah och "resten av alla andra". Näe, vore väl jäkla tråkigt om alla var av samma åsikt, bara klappa på axeln.  :unsure:

Sorry ydderF att det blev lite OT här, men var o en måste få ha sin egen åsikt, eller hur.
Och angående kompression har jag ju bara berättat min åsikt, inte sagt att det måste göras enligt det. Och om du blir trött på mina kommentarer så säg bara till. ;)

h.  johan

bjurte:

--- Citat från: mahan skrivet 09.09.2009, 13:06:01 ---
--- Citat från: uriah skrivet 09.09.2009, 10:21:37 ---Och jag håller INTE med Mahan...Tycker INTE att det är överkomprimerat och det verkar ju inte resten av oss heller..

--- Slut citat ---
Tjou Uriah!
Men det hindrar väl inte att Mahan kan ha en egen åsikt, eller måste han verkligen vara av samma åsikt som Uriah och "resten av alla andra". Näe, vore väl jäkla tråkigt om alla var av samma åsikt, bara klappa på axeln.  :unsure:

Sorry ydderF att det blev lite OT här, men var o en måste få ha sin egen åsikt, eller hur.
Och angående kompression har jag ju bara berättat min åsikt, inte sagt att det måste göras enligt det. Och om du blir trött på mina kommentarer så säg bara till. ;)

h.  johan

--- Slut citat ---

Självklart Johan!! ;) Alla ska ha sin egen åsikt,och prexis som du,skrev jag 'bara' att jag inte håller med... :rolleyes:

mahan:

--- Citat från: uriah skrivet 09.09.2009, 13:16:56 ---Självklart Johan!! ;) Alla ska ha sin egen åsikt,och prexis som du,skrev jag 'bara' att jag inte håller med... :rolleyes:

--- Slut citat ---
Det är coolt Uriah!
Vi rockar vidare :)

ydderF:
Hoi hoi boys!

Jag vil dra en konklusjon här:

Alla har rett til sin smak.
Jag för min del, är j*****t glad för at ni gillar låtarna jag legger upp!
Spelet, sång osv.. Det är ju det viktigaste!
Det är ju kosmetiska saker med kompression och sånt.
Och jag skal gjöra vad jag kan för at bli bättre.
Det är litt av grunnen til at man henger här på KR ;)

cykeln:
I like it - lock, stock and barrel  B)
Thanks for having me!  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion