Forum > Demolåtar

Dyster natt

(1/2) > >>

Lyxvarianten:
Kände för att göra nått snabbt så det är inte så värst genomtänkt och editerat osv, men blev rätt mysigt.

http://www.box.net/shared/sn5d4g1h4x

spacetrucker:
Tjo

Jo, gillade allt utom knäpparna och psshhht-ljudet. Melodin tilltalar mig, så väldigt dyster lät den väl dock inte.

Space

egghuvud:
Tja vad säger man det lät snabbt och inte så genomtänkt men lite mysigt. Arra ordentligt och sjung så funkar det kanske bättre. Eller du sjunger inte?  :)

Lyxvarianten:
Jo jag kände ju för att göra nått som inte var så "party". Får väl se om man kan få den att smälta in mer i mina andra verk och göra text och sjunga in:) Använda som en mall typ.

Jocke:
Det känns som att det här har lite potensial! :) Det lirar bra stundtals men jag vet inte vad som händer efter 1:20 - det blir liksom osynkat mellan piano o synt men sedan vid 2:55 känns det fint igen.

Ofta när man drar ihop något snabbt så ligger man närmare sitt hjärta än hjärna - det är bra för känslan att man gör något när inspirationen kommer men för mig är det högst 10% av tiden jag lägger på en låt - sedan är det bara att jobba... Phuuu! :)

/Jocke

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion