Lite comments nice.
Eq - Mikey:
Japp det är Natives B4:a,gillar sounden i den som sjutton.Har man ingen äkta så funkar den kanon!
Kommer inte ihåg vilket preset jag använde,modifierade förinställningarna en del,kollar upp det.Kul att du tyckte liret funkade,jag hade lite problem att lira i Cmoll..F:et och F#:et ligger för nära varandra solo mässigt för mina sargade fingrar då det går rätt snabbt,men jag tycker att jag fick ihop det ändå.
Pianot skall JT lira om före Hammond inträdet,så det blir en liten uppgradering där..Håller med om trumsoundet,gillade också det skitiga/överstyrda soundet på de förra trummorna - men det går ju att fixa..Detta är ju en renare variant och med fler fills/variationer.
Wernis:
Basen ja..Ja den är ju ett kapitel för sig,någon basist blir man väl aldrig.Jag tänker för mycket "single notes" solo typ,kul ändå att du uppgraderade mig till gitarrist

OBS:Skämt..
Basliret är samma som jag spelade mot JT:s loop,förutom i början och på slutet.Givetvis så skulle det behöva liras om mot nuvarande trummor..men risken är väl att lite av charmen går förlorad..?
Vid 1.44 lirar baskaggen frenetiskt,kanske bättre om jag modifierar trumloopen på orgel partiet och lirar basen snabbare och med korta toner som rullar mot ett mera sammanhängande baskagge lir..? Jag är inte riktigt nöjd med drumsen där..Det tar liksom fast på var och varannan takt.
Kul att du tyckte att jag lyckades limma ihop looparna,massor med trummidi fills i ez.Några lätt modifierade på keys,lite mer cymbaler och kraschar..Spelglädjen,jo den lyser igenom på denna.
Definitivt inte min genre,lyssnar aldrig på sånt här.Så ser man det från det perspektivet,så har jag haft lite tur

Johan också:
Ja detta är ju en ide´som JT kom med för nån vecka sedan.Jag lirade lite bas på skoj,och han gillade det så jag lirade lite hammond och klippte in lite ez midi.Dock mot min första basgång,så det är väl inte hundra på basen kontra trummorna,snarare 110

Visst kan man städa upp lite i liret och ge alla deltagarna var sin del,men charmen kan gå förlorad då..Nu är det ett stökigt/välordnat kaos som på nåt märkligt sätt ändå hittar hem.Kul hade jag i vart fall,och det är det viktigaste samt att JT gillade det.
Flöjten blir kvar

###############################
Till er alla:
Stort tack för kommentarerna,summa summarum:Vi hade kul på denna och en smärre uppgradering kommer så småningom.
Mike/JT