Forum > Färdiga produktioner
Flabb - It Hurts
bjurte:
Bra låt,men lite konstigt mixad tycker jag.
När det drar igång så hör man knappt trummorna,skulle nog dra ner guror och sång en bra bit,annars har du fått
till ett riktigt gött sound här.
Jocke:
--- Citat från: uriah skrivet 02.09.2009, 21:15:37 ---Bra låt,men lite konstigt mixad tycker jag.
När det drar igång så hör man knappt trummorna,skulle nog dra ner guror och sång en bra bit,annars har du fått
till ett riktigt gött sound här.
--- Slut citat ---
ja det är bra men jag tycker också att gitarrerna delvis ligger för långt fram (brukar jag sällan klaga på) och trummorna för långt bak... limmar bättre på slutet dock.
Gött mos!
/Jocke
Tokai:
Gillar kontrasten mellan de luftiga öppna ackorden i versen och det mer tajta i reffen - men sånt upplägg är väl ingen större nyhet. Men du gör det bra.
Och du sjunger coolt. Lite osäkert i versen men bättre i refrängen.
Nice. Kör på Hårt!
SYNTH:
Ja det var gött mos i denna låt gillar den flabb ! B)
Eddi:
Nu har jag lyssnat på denna några gånger Mats - först tyckte jag det var lite väl mycket svengelska och jag saknade bilden du sjöng om - kanske en grusad väg med gröna ängar på var sida och en blå himmel - så ser jag det men lägg gärna in bilden.
Efter ett par lyssningar kan jag konstatera att lirningen är sabla juste fina gitarrer och trummor etc. men jag tycker fortfarande att du är för försiktig vad gäller rösten - du har ju soundet men som sagt lite för försiktigt tycker jag nog att det är-sjung ut!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida