Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat HMike - Bunch of indians high on shrooms!

<< < (3/7) > >>

Avslappnad:
Ni två är inte riktigt kloka tror jag.  :lol: Partymusik? Jo, möjligen efter ett par starka i strupen. ;) Men ni hade kul och det är nog så viktigt med musik! :)

Marruschkka:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 01.09.2009, 15:47:08 --- :D

Faen,den är ju helt underbar denna..Drog på smilbanden ordentligt,tycker det blev rätt fräckt ihop klipp av min korta strof.

Funkar skitbra den här,höjer glädjen i vart fall hos mig och det är ju inte fel då det lackar mot höst  :)

Mike

--- Slut citat ---

ha ha ha..I just looove ert collab :lol: :P

Hur bra som helst...detta skall spelas på min kommande fest bl a..var så säker :D

/Marr

mahan:
Tjou alla indianer o lappgubbar! :P
Första låten på tre veckor som jag lyckats ladda ner, tog 3:42 och då pratar vi inte minuter!
Men det var värt att lyssna på. HM:s sång lät väldigt bekant från hans eget alster som visst handlar om sameliv och nu när Per plockar in indianerna så kan man ju kalla detta kulturväxling och på ett positivt sätt. Låten känns laddad men ändå väldigt luftigt mixad och instrumenten e snyggt lirade.

Gött virke detta, ypperligt samarbete! :)

h.   den finska kulturens bevakare ;)

Dividend:
Den är fan underbar den här låten :D

Mahan: Tack för utförlig kommentar :) Om du känner för att hojta lite så skicka en mp3, annars slänger jag upp denna på färdiga :D

Eller där var den redan ju :P

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.09.2009, 12:37:44 ---Den är fan underbar den här låten :D
Mahan: Tack för utförlig kommentar :) Om du känner för att hojta lite så skicka en mp3, annars slänger jag upp denna på färdiga :D
Eller där var den redan ju :P

--- Slut citat ---
Inga moore hoijtande här! Upp på FÄRDISH och kom ihåg att använda låtens outro i nåt av dina kommande alster! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion