Forum > Demolåtar

Dear Lady Gaga (Poke Her Face)

<< < (3/7) > >>

Harmonica mike:
Ja det där ser trevligare ut  :)

Syftningarna är kvar fast mera underförstådda nu,detta kan ingen gnälla på.Antar att:
%#¤3 grejerna blir PIIIP..Yla in detta och gör som du tänkte med alstret.

Mike

Lyxvarianten:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 31.08.2009, 12:42:02 ---Ja det där ser trevligare ut  :)

Syftningarna är kvar fast mera underförstådda nu,detta kan ingen gnälla på.Antar att:
%#¤3 grejerna blir PIIIP..Yla in detta och gör som du tänkte med alstret.

Mike

--- Slut citat ---

Ja ett BEEP med Glitcheffekten på så det låter lite knasigt och inte som en vanlig censur asså:)
Jo får göra det när jag kommer hem och sen kanske kolla över refrängen lite för att få lite mer ös i den.

Dividend:
Jag kan inte lyssna?  :blink:

Lyxvarianten:

--- Citat från: Dividend skrivet 31.08.2009, 12:46:15 ---Jag kan inte lyssna?  :blink:

--- Slut citat ---

Nä jag tog bort den för folk blev så jävla förbannade, men det kommer nog upp en nu ikväll. Har även studerat hennes texter lite nu vilket jag INTE gjorde innan jag gjorde låten (Dom är VÄLDIGT sexistiska).
Jag tänkte på Pokerface som jag kom ihåg den från dansgolvet och gjorde en egen låt som egentligen bygger på min Heliumgas i lungan som i sin tur är inspirerad av Kents 747:P

Dividend:

--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 31.08.2009, 12:54:53 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 31.08.2009, 12:46:15 ---Jag kan inte lyssna?  :blink:

--- Slut citat ---

Nä jag tog bort den för folk blev så jävla förbannade, men det kommer nog upp en nu ikväll. Har även studerat hennes texter lite nu vilket jag INTE gjorde innan jag gjorde låten (Dom är VÄLDIGT sexistiska).
Jag tänkte på Pokerface som jag kom ihåg den från dansgolvet och gjorde en egen låt som egentligen bygger på min Heliumgas i lungan som i sin tur är inspirerad av Kents 747:P

--- Slut citat ---

Men vad faaaan, kan du skicka den till mig. Vilka blev förbannade???

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion