Forum > Demolåtar
Avslappnad - Hot'n Cold
Avslappnad:
--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 28.08.2009, 12:15:43 ---Om du skippar introt på Discoversionen så skulle den ju lätt passa in som themesong på nån engelsk serie:)
--- Slut citat ---
Varför inte, tack för lyssning och feedback lyxvarianten! :)
Dividend:
Cool discolåt!
Tilltalande reflexivt verk, som återspeglar en låt de spelade i beijing när jag drog ut på kvällen där. Bra!
Klassiska verren divergerar från annan klassisk musik på ett sätt som jag är ovan vid. Men skön stämning i vissa av partierna där!
MaxB:
Jag fascineras av instrumentljuden som är väldigt autentiska.
Min dator hackar tyvärr vid lyssning på samtliga versioner.
Fattar inte varför
Avslappnad:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.08.2009, 18:36:52 ---Cool discolåt!
Tilltalande reflexivt verk, som återspeglar en låt de spelade i beijing när jag drog ut på kvällen där. Bra!
Klassiska verren divergerar från annan klassisk musik på ett sätt som jag är ovan vid. Men skön stämning i vissa av partierna där!
--- Slut citat ---
Tack för lyssning och återkoppling! :) Klassisk ska nog vara "klassisk"...
--- Citat från: MaxB skrivet 28.08.2009, 19:33:59 ---Jag fascineras av instrumentljuden som är väldigt autentiska.
Min dator hackar tyvärr vid lyssning på samtliga versioner.
Fattar inte varför
--- Slut citat ---
Tack MaxB! :) Konstigt att det hackar... Har kört från två olika datorer och det har inte varit några problem.
MaxB:
Den andra snabbare laptopen klarar det utan hack - lov och tack.
Hot'n Cold Classique v5
Stråkarna en minut in skulle jag vilja att de spelades lite mer smygande. De är väldigt på i ljudet som om de spelade i en full orkester. Men här är det inte så många som spelar samtidigt.
Har du anslagslänslighet på detta keyboard? Stråkarna borde viska mer även där de kommer in senare, känner jag.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida