Forum > Färdiga produktioner
ydderF - I Hope
Yllet:
Denna produktionen tilltalar mig mer än dina tidigare alster, mjukare (mildare kompression som du nämner) helt enkelt. Men jag inbillar mig också att du har ett varmare sound i denna låten? Det låter jättebra om mixen och trallvänlig låt också...
Inget som sticker ut, på gott och ont!
/Jon
Eddi:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 24.08.2009, 23:06:20 ---Yes! Snygg pop!
Låter ju skiva om det här, helt klart. Riktigt proffsigt och kompetent gjort. Låter som en korsning av Slipover och Yllet här på forumet. Gillar basspelet, utan dess glada vandringar hade det kanske blivit slätstruket. För en gångs skull hittar jag inget att anmärka på. ;) Bra gjort! :)
--- Slut citat ---
Ja det var en bra beskrivning.
Låten snygg skön avslappnad något överkomprimerad som vanligt.
Jag tror tsm menade att du skulle fylla i templaten också :)
Rock on
Åsa:
^_^ men vilken pärla detta var!
Ojoj så skön låt, efter 20 sek så sparade jag ner den för den ska omgående in på min spellista :D
Att Slipover nämns i sammanhanget är en ära för det är var riiiiiiktigt bra tycker jag. Nu måste jag lyssna in mig på dina andra låtar, har hört den här och en till ännu så länge..
Spela på!
Tack för en bra låt som gjorde mig på riktigt bra humör!
/Åsa
Yllet:
--- Citat från: Åsa skrivet 25.08.2009, 23:07:33 --- ^_^ men vilken pärla detta var!
Ojoj så skön låt, efter 20 sek så sparade jag ner den för den ska omgående in på min spellista :D
Att Slipover nämns i sammanhanget är en ära för det är var riiiiiiktigt bra tycker jag. Nu måste jag lyssna in mig på dina andra låtar, har hört den här och en till ännu så länge..
Spela på!
Tack för en bra låt som gjorde mig på riktigt bra humör!
/Åsa
--- Slut citat ---
Återigen vinner Åsa priset för den mest positiva människan på kontrollrummet! :) (Förutom tsmalmbe då förstås)
/Jon
Åsa:
--- Citat från: Yllet skrivet 25.08.2009, 23:33:20 ---
Återigen vinner Åsa priset för den mest positiva människan på kontrollrummet! :) (Förutom tsmalmbe då förstås)
/Jon
--- Slut citat ---
Oops... äsch, jag väljer att ta det som en komplimang, eftersom jag är så läskigt positiv -när jag är på det humöret :D
/bra musik har den inverkan på mig :) :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida