Forum > Färdiga produktioner
Dividend feat Mats Löfgren - Why don't you come
Avslappnad:
Den blev ju alldeles förträffligt bra tycker jag! :) Många cudos till dig och Mats!
Dividend:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 30.08.2009, 16:44:56 ---Bra, den är ju klar ju..och den där rösten..gamla Kaipa-sångaren har gjort sitt här..kult :rolleyes:
Tack för musiken.
/Marr
--- Slut citat ---
Tack marre! Han sjunger förträffligt bra.
--- Citat från: Avslappnad skrivet 30.08.2009, 22:22:54 ---Den blev ju alldeles förträffligt bra tycker jag! :) Många cudos till dig och Mats!
--- Slut citat ---
Tack :) Gott att höra...
Marruschkka:
*bump*...den här är alldeles för bra för att falla i glömska...med den sångaren :wub: Det är gamla Kaipa-sångaren (kult, för de som var med då) som lagt sång här, alldeles underbart anser jag :D
Enjoy!!
/Marre
Lyxvarianten:
Tjena Per!
Känns väldigt medeltid/drakdräparmetal ala Rhapsody över detta på nått sätt:P Skön ljudbild och härlig känsla i själva musik, och jag tycker det går hand i hand med sången.
Men det hade ju varit förjävla fräckt om du bara bröt av låten med ett helvetes-solo af döden och dubbeltramp + en falsettsångare + en harpichord:D Det hade nog gjort susen;)
Dividend:
Marre: Jo, han sjunger jävligt mysigt på denna :D Tack..
Lyxv: Rhapsody har jag inte lyssnat på på väldigt länge. Fick nog av fantasytexter nån gång för 5 år sen :) Men de var bra! Tack så mycket!
Haha, ja detta är bara introt :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida