Forum > Demolåtar
mahan - A PROB IN OBBNAES
mahan:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 19.08.2009, 13:00:46 ---Jo... jag ville bara säga att jag gillar denna mer och mer var gång kag lyssnar på den :D
Space
--- Slut citat ---
Tjpou Space!
Ville bara säga att det är en jädrans tur att det finna en "repeat" funktion på alla spelare nuförtiden! :rolleyes:
Bara att fortsätta lyssningen, låt inte mitt inlägg hindra det! :D
h. johan
mahan:
--- Citat från: egghuvud skrivet 19.08.2009, 14:37:26 ---Tja det kändes lite som att lekfullheten vann över musikaliteten denna gången. Kändes lite som ett test av patcher som var roliga. lite för oarranerat och stökigt för mig. Men det finns en lekfullhet som om den kunde tyglas skulle bli riktigt rolig att lyssna på. Jag gillar nog mer det du brukar göra.
eggs
--- Slut citat ---
Tjou Egget!
Lekfullheten e vad som är pointen i detta, snyggt att du kom på det! :)
Ville inte göra låten till en reklamsnutt för pluggen, så jag begränsade ljudanvändningen en aning. Men om nån vecka när vänstern kommer i fullt bruk så ska nog mahans gitarrer ljuda höööööögt igen! :D
Tackar Egget för lyssningen o fin kommenat :)
h. johan
equality:
Skulle kunna vara modern circusmusik, vad vet jag. Du verkar haft himla kul där i träsket och det smittar av sig. Får lite Lasse Hollmervibbar och det skall du ta som en stor komplimang, han var ett geni. Jag tycker dina alster bara blir mer och mer intressanta. Verkligen bra jobbat Mahan!
MaxB:
Kul livslusta Mahan!
Låtarna springer fram, som ur en outtömlig glädjebrunn!
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 20.08.2009, 17:58:07 ---Skulle kunna vara modern circusmusik, vad vet jag. Du verkar haft himla kul där i träsket och det smittar av sig. Får lite Lasse Hollmervibbar och det skall du ta som en stor komplimang, han var ett geni. Jag tycker dina alster bara blir mer och mer intressanta. Verkligen bra jobbat Mahan!
--- Slut citat ---
Tjou Eq!
haha.. cirkusmusik, den parallellen kom jag inte att tänka på, kul att låten väcker olika stämningar! Att bli jämförd med Lasse tackar man djupt för!
Och med Mahan e det ju så att man aldrig kan vara säker på hur nästa alster kommer att låta, det enda jag avskriver mig ifrån musikaliskt e nog den finska "HUMPPAN"! :D
So get ready for the next step!
Tack! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida