Forum > Färdiga produktioner

.

<< < (3/4) > >>

freddy:
Introt fick mig att tänka på en svensk såpa, det skulle kunna vara intro-melodin till något drama. Har lite svårt för denna engelska pop. Men jag hör att det är kompetent producerat och framfört. Så helheten får tumme upp från mig, även om det inte är någon musik jag lyssnar på.

Rocka på!

Åsa:
Den här var helmysig, skönt engelsk popaktig men ändå lite mer..  :)
Fler har skrivit det såg jag, upp med leaden för sjutton, bara lite, så är det perfekt sen!

asti:
Det här föll mig på läppen till den milda grad att jag befarar att det resulterar i en fläskläpp!  :)
Kanonfin sång med fina körer, jättesnyggt blås och en låt som innehåller sköna harmonier och övergångar!
Vad kan man mer begära? Möjligen att trummisen lägger sordin på sig en aning. Han kan väl låna en av trumpetaren?  :)
Härlig nostalgitripp! Tack för det!

Dividend:
JA, melodin låter lite som nåt Asti skulle kunnat sätta ihop. :)

Kul med blås, riktigt?

Sång bör nog upp. Hör inte vad som sjungs riktigt. Lär återkomma till denna. :)

Skitbra!

flintan:
Tacka tack! Summarum: sordinerade trummor och högre sång. Har själv tänkt på att kanske sänka trumpeten en aning och höja vissa gitarrprylar lite.

Ang. trummorna så tog det många långa timmar att få till hänget i kompet mot de hysteriska fillen. Jag gillar kontrasten och dynamiken i det, skulle bli för såsigt med lugnare trummor tycker jag.

Blåset är tre och tvåstämmig trumpet, riktig.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion