Forum > Färdiga produktioner
emser-Stockholmsnatt
emser:
LÅTNAMN: Stockholmsnatt
ARTIST/GRUPP:emser
GENRE: typ pop
LÅTLÄNGD:3:16
KOMPOSITÖR:emser
PRODUCENT:emser
EV. MEDVERKANDE:emser
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Avslappnad:
Ja vad säger man, du måste ha plockat en speciell sorts svamp i skogen som kallas inspirationsskivling. :lol: Du slår till med den ena dängan efter den andra. Detta lät absolut Stockholm. :) 70-talsfusion blandat med Magnus Bonum och Orup = Emser! Du gör den musiken jag skulle vilja men inte kan, helt enkelt! :)
emser:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 18.08.2009, 12:43:15 ---Ja vad säger man, du måste ha plockat en speciell sorts svamp i skogen som kallas inspirationsskivling. :lol: Du slår till med den ena dängan efter den andra. Detta lät absolut Stockholm. :) 70-talsfusion blandat med Magnus Bonum och Orup = Emser! Du gör den musiken jag skulle vilja men inte kan, helt enkelt! :)
--- Slut citat ---
Börjar jobba på måndag efter 9 månaders föräldraledighet och barnen är inskolade och klara på dagis så tidspress är min främsta inspiration. :)
Avslappnad:
Tidpress? Ja det är få saker som slår det när det gäller att få ändan ur... :lol:
cykeln:
Yess mycket snyggt detta!
Bra tryck som får en gammal man upp på dansolvet
Bra dynamik genom att en del instrument håller upp under vissa partier och sen släpps lösa
Brukar inte lyssna på denna typ av musik men kommer att tänka på S Wonder/Superstition
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida