Forum > Färdiga produktioner

Pwayne - En Gång Till

<< < (3/7) > >>

stensdotter:
Mmmmmm, ännu en soft låt av dig. Förmiddagsmys. Vilken låtskrivare du är!
Garvar åt dörren som går igen i slutet *humor*   :P

Pwayne:

--- Citat från: stensdotter skrivet 02.03.2007, 12:08:37 ---Mmmmmm, ännu en soft låt av dig. Förmiddagsmys. Vilken låtskrivare du är!
Garvar åt dörren som går igen i slutet *humor*   :P

--- Slut citat ---
Det är faktiskt Daniel/yessongs som slår igen locket på sin tramorgel efter att ha lagt sitt orgelpålägg...jag lät det vara kvar :)
Tack för de vänliga orden!

yessongs:
Jag frågade efter "orgelpålägg" sist jag var i feskekörka, men dom bad mig dra därifrån :lol:

Den eviga frågan: "Gav vi allt, en gång till". Jag råkar veta att pwayne är en person som ger allt; en gång till om det så behövs.

Och om jag får vara så teknokratisk: det är vare sig en dörr som går igen, eller orgellocken som slår igen -- det är jag som lyfter foten från "tramp"-en i "tramporgel". Jag hade micken just ovan pedalerna för där lät det mest från orgeln. Tyckte att pedalljuden var "bonus".

Bra låt.

Burnin Sven:
Fin låt det här kort sagt jag gillar den skarpt häftigt minimalistiskt arr. Tror jag har hört den på Studio om jag inte minns fel och det brukar ju borga för att det är bra, jag menar att man kommer ihåg en låt. Fanns det fler? Måste kolla
Göran

Pwayne:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 07.03.2007, 16:20:12 ---Fin låt det här kort sagt jag gillar den skarpt häftigt minimalistiskt arr. Tror jag har hört den på Studio om jag inte minns fel och det brukar ju borga för att det är bra, jag menar att man kommer ihåg en låt. Fanns det fler? Måste kolla
Göran

--- Slut citat ---
Kul att du gillar. Det ligger fem demos i mediacentrat (och i färdiga demos)  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion