Forum > Färdiga produktioner
Freddy - Bring Them Home
Dividend:
--- Citat från: freddy skrivet 19.08.2009, 17:43:17 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 19.08.2009, 15:13:43 ---JAg menade att det lät lät som en smet - hela tiden! - och borde varieras mer. Nåt som är bra är att det itne låter kyrkorgel i denna :) Trots pampigheten. Du lyckas även med prestationen att låta som valfri hollywoodfilms pampiga scen.
--- Slut citat ---
Jag förstår vad du menar. Vill inte variera för mycket heller, gillar enkelheten och det repetitiva. Men lite mer nyanser smygs nog in.
--- Citat från: Dividend skrivet 19.08.2009, 15:13:43 ---Btw, jag tog i lite väl i min sångtråd, där du skrev nåt sarkastisk :) DEt tål jag inte när jag druckit nåt :) Kändes totalt onödigt... Så jag tog i som satans. Uppskattar vanligtvis din ärlighet, men när det görs på det viset, blir jag förbannad..
Men hoppas det är lugnt nu? :rolleyes: (Svara i pm om du vill)
--- Slut citat ---
Jo, det var väl en ful formulering av mig. Du blockade mig på msn med. Men det är okej, jag tog inte illa vid mig. Tog bara ett steg tillbaka och känner väl inte direkt att jag bör skriva i dina låttrådar mer. :)
--- Slut citat ---
ok, då var väl detta sista inlägget i dina låttrådar också... Ha det så gott i livet..
Sarkasm (att ha roligt åt någon annan) är perverst irriterande och barnsligt. Inget som hör hemma på nåt forum av kvalité.
freddy:
--- Citat från: Dividend skrivet 19.08.2009, 18:03:09 ---Sarkasm (att ha roligt åt någon annan) är perverst irriterande och barnsligt. Inget som hör hemma på nåt forum av kvalité.
--- Slut citat ---
Well, mr Kvalité, du är medveten om att du i inlägget innan ursäktade ditt utbrott pga alkohol? ..och det är inte första gången heller. :lol:
Dividend:
--- Citat från: freddy skrivet 19.08.2009, 19:56:12 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 19.08.2009, 18:03:09 ---Sarkasm (att ha roligt åt någon annan) är perverst irriterande och barnsligt. Inget som hör hemma på nåt forum av kvalité.
--- Slut citat ---
Well, mr Kvalité, du är medveten om att du i inlägget innan ursäktade ditt utbrott pga alkohol? ..och det är inte första gången heller. :lol:
--- Slut citat ---
Och du fortsätter i din omogna sarkasmstil :D... Jag skrattar åt det patetiska i situationen. Fan att du orkar... Skriver du bara ogenomtänkta inlägg för att du inte vill erkänna att du gjorde HELVETISKT fel..? Eller är du verkligen som jag tolkar dig så är du en medelintelligent som tror du är skitklyftig...
Jag ger upp.
Nu är detta sista inlägget för mig.
Svara mig i pm om du vill fortsätta skriva nonsens... ELLER om du vill reda ut det. På nåt sätt är det ju bådas fel, att det började..
freddy:
--- Citat från: Dividend skrivet 19.08.2009, 20:24:08 ---Och du fortsätter i din omogna sarkasmstil :D...
--- Slut citat ---
Ja, men denna gång förtjänade du den.
--- Citat från: Dividend skrivet 19.08.2009, 20:24:08 ---Jag skrattar åt det patetiska i situationen.
--- Slut citat ---
Skrattar du även åt det patetiska i att supa till på ett musikforum?
--- Citat från: Dividend skrivet 19.08.2009, 20:24:08 ---Fan att du orkar...
--- Slut citat ---
Det var du som kom in i min tråd och tog upp det. Ger bara svar på tal.
--- Citat från: Dividend skrivet 18.12.1973, 15:44:24 ---Skriver du bara ogenomtänkta inlägg för att du inte vill erkänna att du gjorde HELVETISKT fel..?
--- Slut citat ---
Jag tycker nog att jag skriver en hel del genomtänkta inlägg med. :)
--- Citat från: Dividend skrivet 18.12.1973, 15:44:24 ---Eller är du verkligen som jag tolkar dig så är du en medelintelligent som tror du är skitklyftig...
--- Slut citat ---
..min pappa kör en större bil än din pappa. :blink: Sandlåda...
freddy:
Tack för den feedback jag fick på låten. Nu är den borttagen (marre ;) ). Tråden ballade ur ändå.
Återkommer möjligen med en uppdaterad verra.
Hojt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida