Forum > Demolåtar
Pop test
Dividend:
sången är bra, och det känns välproddat för en okunnig som jag :)
låten förlorar lite i och med att den låter som sånt man hört mycket förr, men låten funkar ändå på nåt vis.
MaxB:
Låter OK men inte min musik. Låter som det kan låta i radio och just där det slutar längtar men efter det där som kommer som ett lyft efter den första delen: Fortsätt!
bow35:
Kul med lite radiopop på KR! En konstig reflektion jag har är att låten inte är typisk för en kille att sjunga till. Det här lite sockersöta upplägget brukar ligga till grund för en tjejröst. Det kanske du kan tänka på hur t.ex. Darins musik låter och sno nå'n idé från den.
asti:
Det låter snyggt och välproducerat, men jag tycker att med din fina röst skulle du satsa på lugna låtar, som t.ex Confidence, där du sjöng kanonfint och där sången verkligen hörs! Alltså med mer sparsmakat arrangemang. Men det är ju bara "gubben" Astis halvdementa funderingar! :)
Tokai:
Jag vill inte kalla det för pop. Pop är nåt helt annat i mina öron. Eurodisco hellre.
... Och låten var ju vääääldigt kort. Sen tycker jag av det lilla jag hörde att melodin är rätt så medioker, ingeting som sticker ut från mängden av liknade låtar. Men Darin hade säkert tagit med den på nån ny skiva. Men bra hantverk..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida