Forum > Färdiga produktioner
Eko&Kornstad - Reason To Try
Kornstad:
Nu lyssnade jag bara som hastigast i min snäckor på jobbet så det kanske är det, men det känns som att den ljusare stämman i slutet ligger väldigt lågt. Knappt att jag hör den.
Skall dock lyssna lite bättre när jag kommer hem och har "riktig" lyssning.
Var ju genomsvettig efter det passet, så jag vill ju att det skall höras.... ;) ....lite i alla fall....
/ Andréas
Eddi:
--- Citat från: jugas skrivet 19.10.2009, 05:08:37 ---ett par spontana funderingar efter första lyssning...
låten växer efterhand...den ska va monoton...gillar sången o gurorna...men fick för mig att det skulle va snyggt med en ackegura också, som kompar...tror den kontrasten skulle kunna funka...
saknar också bas i ljudbilden...blir extra påtagligt - tror jag - just för att trumljudet är lite platt o tunt/vasst...går det inte att eq:a fram lite botten i EZ...??
/robert
Ska försöka .... alltid lär man sig nåt nytt men EZ är svårt att få till. Kul att du gillart.
--- Slut citat ---
Eddi:
--- Citat från: Kornstad skrivet 19.10.2009, 15:28:31 ---Nu lyssnade jag bara som hastigast i min snäckor på jobbet så det kanske är det, men det känns som att den ljusare stämman i slutet ligger väldigt lågt. Knappt att jag hör den.
Var ju genomsvettig efter det passet, så jag vill ju att det skall höras.... ;) ....lite i alla fall....
/ Andréas
--- Slut citat ---
Helt rätt - ska fixa i kväll.
MaxB:
--- Citat från: Eko skrivet 19.10.2009, 15:59:45 ---
--- Citat från: Kornstad skrivet 19.10.2009, 15:28:31 ---Nu lyssnade jag bara som hastigast i min snäckor på jobbet så det kanske är det, men det känns som att den ljusare stämman i slutet ligger väldigt lågt. Knappt att jag hör den.
/ Andréas
--- Slut citat ---
Helt rätt - ska fixa i kväll.
--- Slut citat ---
Kul med denna sång på. Bra driv i sologitarr också.
Se till att baskaggeljudet finns med i trummorna. Har du eq:at bort frekvenser från trummorna? Gör inte det i så fall!
brynte:
låter jäkligt bra de här:)
inte riktigt va ja brukar lyssna på, men gillar låten ändå!
sången låter kanon!
tycker hela mixen låter kanon, faktiskt;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida