Forum > Färdiga produktioner
Erik - Snabbköpet
riskokarn:
--- Citat från: cykeln skrivet 15.08.2009, 14:57:46 ---Jäsiken i min lilla låda - det var spel det!
Kul, frisk och härlig låt som svänger så gott ända upp till Orsa!
Vad är det för gura som kompar så snyggt?
Är du månne bekant med Göras Leif?
--- Slut citat ---
Shyrre! Det är en Samick eller vad den heter! Jag är inte bekant med Leif Göras men jag vet vem det är!
Tack för att du tyckte till Cykeln!
Lyxvarianten:
Det här är sånt man antingen hör på bregottreklamen eller här på forumet:) Kul att jag snubbla över den för den gjorde mig glad:) Var ett parti i slutet jag tyckte va riktigt bra.
riskokarn:
--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 16.08.2009, 20:37:45 ---Det här är sånt man antingen hör på bregottreklamen eller här på forumet:) Kul att jag snubbla över den för den gjorde mig glad:) Var ett parti i slutet jag tyckte va riktigt bra.
--- Slut citat ---
hahah precis! Ante Sundins polska aka. Bregottreklamen! spelar den mycket faktiskt!
Vad kul att du gilla!
Må gott!
Mvh Erik
riskokarn:
--- Citat från: freddy skrivet 15.08.2009, 18:19:44 ---Välspelat och stundtals blir det ett härligt sväng!
Tycker inte låten är så värst intressant, melodiskt eller harmoniskt. Men det är som sagt kompetent framfört!
--- Slut citat ---
ok!
johan s:
uuunderbart riktigt bra jag gillar sånt här även om man nu varit punkare o heavy o allt men detta e riktigt tidlöst.
en riktigt cool ståbas hade gjort sitt till
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida