Forum > Demolåtar

zzeb - Love on wheels

<< < (2/4) > >>

equality:
Bra låt. Finns känsla i sången. Otroligt bra demodebut om det nu är det. Gillar melodi, sång och U2-gitarr. Trumlopen blir till slut enerverande. Lite fills och annan variation och det blir bra. Slutet ska väl fixas till också antar jag. Välkommen hit förresten!

zorrow:
Ja välkommen! (Från en nykomling :wub:) Urbra sjunget! Trumlooparna, som påpekats, kan varieras en del. Tänker mig detta med prodden från inlägget om Logica 9. Då så är du hemma!

SYNTH:
Välkommen hit zzeb! :)
Det där lät ju inte alls tokigt, riktigt schysst vetja! :D

zzeb:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.08.2009, 11:09:14 ---Två kommentarer..

Kom igen nu boys,detta är BRA!

Killen är ny på forumet och förtjänar lite mer kommentarer.

##################

Hjälper dig gärna med trummorna,om du inte fixar det själv..Fast en riktig trummis hade varit mumma..Denna säljer du in till Jill Johnson direkt då trummorna är fixade.

Skitbra låt! Diggat hela dagen igår,och det fortsätter idag  :)

Mike

--- Slut citat ---

Tack för kommentarnerna och erbjudandet om trummorna. Gillar du inte nya versionen så får jag väl ta dej på orden. Inte enkelt att efterlikna en riktig trummis.

--- Citat från: equality skrivet 14.08.2009, 11:18:56 ---Bra låt. Finns känsla i sången. Otroligt bra demodebut om det nu är det. Gillar melodi, sång och U2-gitarr. Trumlopen blir till slut enerverande. Lite fills och annan variation och det blir bra. Slutet ska väl fixas till också antar jag. Välkommen hit förresten!

--- Slut citat ---

Det är inte någon demodebut. Snarare ett låtskrivaråterfall. Har varit lite periodare med mitt musicerande. Mestadels spelat andras låtar i diverse band. Men nu halkat tillbaka där man började, med att skriva låtar. Har haft mitt ljudkort liggandes i över ett år så nu var det väl dags.

--- Citat från: zorrow skrivet 14.08.2009, 22:32:32 ---Ja välkommen! (Från en nykomling :wub:) Urbra sjunget! Trumlooparna, som påpekats, kan varieras en del. Tänker mig detta med prodden från inlägget om Logica 9. Då så är du hemma!

--- Slut citat ---

Ja, den prodden vore inte dumt!

--- Citat från: SYNTH skrivet 16.08.2009, 12:07:10 ---Välkommen hit zzeb! :)
Det där lät ju inte alls tokigt, riktigt schysst vetja! :D

--- Slut citat ---

Tackar!

MaxB:
Skön låt! Alla instrument kommer fram bra i ljudbilden och kommer in på rätt ställen. Skön röst!
Nyediterade trummor är bra men inget går upp mot "the real thing". Sätt igång och lyssna på Mahans och kommentera friskt så kan du fråga honom om han vill lägga trummor på den här!  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion