Forum > Demolåtar
mahan - DONT YOU DARE
equality:
Syntighare än vanligt. Värst vad du tar ut svängarna då! Välspelat, -sjunget, -proddat som alltid. Ganska kul att lyssna på särskilt när du tar i från tårna sångmässigt. Snygg refräng. Låter som du vänder dig till en betydligt yngre publik. :rolleyes: B)
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 15.08.2009, 13:05:17 ---Syntighare än vanligt. Värst vad du tar ut svängarna då! Välspelat, -sjunget, -proddat som alltid. Ganska kul att lyssna på särskilt när du tar i från tårna sångmässigt. Snygg refräng. Låter som du vänder dig till en betydligt yngre publik. :rolleyes: B)
--- Slut citat ---
Tjou EQ!
Absolut rätt har du i det att jag vänder mig till en annan åldersklass...
Här på stugan har vi....
Benita 55
Pappa Björn 79
Mamma Marita 79
Husflugan 1,1
Och alla diggar som tusan! :P :lol: :D
Men va kul att få positiv kommentar på detta EQ, har ju ingen aning om det är trance eller kattesvance, but who cares... huvudsaken att nån lyssnar... och diggar!
Tackar igen en gång för lyssningen o kommentaren.... värmer! :)
h. johan
SYNTH:
Jössenamn Johan du har ju byt stil i alla fall tillsvidare ha ha! :D
Var ju inte alls tokigt har inte vant mig med den typen av musik ifrån dig än. :D
cykeln:
Jäsiken vilken dansgolvsvältare!
Bra tryck i alla ljud
Snygg sång och kör, stämmor - är det någon maskin som fixar dem, eller är det naturligt
Riktigt nice med en danslåt som har skitig tyng och inte bara bubbelgum
Om det finns några Discon kvar så är denna som gjuten
mahan:
--- Citat från: SYNTH skrivet 16.08.2009, 12:11:59 ---Jössenamn Johan du har ju byt stil i alla fall tillsvidare ha ha! :D
Var ju inte alls tokigt har inte vant mig med den typen av musik ifrån dig än. :D
--- Slut citat ---
Danke SYNTH!
Få se vad framtiden innehåller...
Mer guitarr eller mer synthmusic!
tackar för lyssningen o kommentaren! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida