Forum > Färdiga produktioner

Slipover (Örjan & Åsa) - Frozen

<< < (4/10) > >>

Åsa:

--- Citat från: Eko skrivet 23.08.2009, 10:14:08 ---Denna hade jag missat men det låter bra som vanligt. Spännande med radion där - kul.

--- Slut citat ---

Tack Eko  ^_^ radio är ju en önskedröm, men med tanke på hur mycket musik dom har att välja mellan så är väl oddsen inte så stora, men man kan drömma, tänk om.....  :P

--- Citat från: ydderF skrivet 23.08.2009, 11:02:17 ---Skön låt! Bra produsert och framfört. Den skriker efter lite pedal eller lapsteel ;)

--- Slut citat ---

Hej och Tack! Ja det har kanske kunnat lagts på lite mer  :D
Den här låten hölls ganska enkel, finns låtar som är mer "mer"...  :)

--- Citat från: SYNTH skrivet 23.08.2009, 11:30:13 ---
Snyggt jobbat riktigt skön låt ni har fått ihop! :)

--- Slut citat ---

-tack så mycket Synth!  B)

Rattlesnake:
Ja, den här låten puttrar på fint. Det som är ganska signifikant för era låtar är att det är någon slags lagomkänsla över det hela, i positiv bemärkelse. Just den här tycker jag låter mindre komprimerad på sången, dvs mer i min smak. Å andra sidan låter den tunnare än normalt, som att den skulle behöva lite mer limiter på mastern.

Fint sjunget som vanligt av er båda, men kanske inte lika engagerat som det brukar vara. Kanske är ett semestersyndrom?  ;)

Åsa:

--- Citat från: Rattlesnake skrivet 24.08.2009, 23:32:30 ---Ja, den här låten puttrar på fint. Det som är ganska signifikant för era låtar är att det är någon slags lagomkänsla över det hela, i positiv bemärkelse. Just den här tycker jag låter mindre komprimerad på sången, dvs mer i min smak. Å andra sidan låter den tunnare än normalt, som att den skulle behöva lite mer limiter på mastern.

Fint sjunget som vanligt av er båda, men kanske inte lika engagerat som det brukar vara. Kanske är ett semestersyndrom?  ;)

--- Slut citat ---

Hej du! Haha, ja kanske lite semestersyndrom, eller mer inför-semester-syndrom kanske för den sjöngs nog in i slutet juni/början av juli där tror jag..  :) den är väl meningen att vara lite enkel den här.. Tack för att du lyssnar och för en bra kommentar  :) Lagomkänsla i positiv bemärkelse känns helt okej!

Marruschkka:
Ännu en fint ihopsnickrad låt.

Väldigt rart, men knappast överraskande, men hur bra sjunger ni inte :rolleyes:

Radio-klart detta, jojomänsan :D

Heja Åsa, framförallt!!

/Marr

Åsa:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 26.08.2009, 00:37:06 ---Ännu en fint ihopsnickrad låt.

Väldigt rart, men knappast överraskande, men hur bra sjunger ni inte :rolleyes:

Radio-klart detta, jojomänsan :D

Heja Åsa, framförallt!!

/Marr

--- Slut citat ---

Skön läsning när man sitter här trött och sliten på en onsdagsmorgon  ^_^
Då blir man genast piggare av en go kommentar, tack ska du ha Marre!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion