Tjou Per o Marr!
Sitter och avnjuter denna helt rå, och låten funkar got på sitt lilla österländska sätt med supersnygga Per-sound och orkesterarret gillas åxå. Men det e nog Marr som står för det bästa i låten, mycket känslofullt och snyggt sjunget och även stämmor inplockat för ännu större njutning.
Tack bägge för skön lyssningsmusik! 
h. johan
Åh, vad roligt att du gillar den här vackra visan och min sång
Mahan 
Det var väldigt inspirerande att lägga sång på det här materialet-men Per ska ha en ordentlig eloge för det är han som lagt sångmelodin åt mej, så det var bara att följa, med vissa modifikationer, han är även en hejare på att klura ut vackra sångmelodier kan jag säja.Tack du!
Musiken talar..och det är bare te att hänge på

Här var det enormt mycket känsla, i denna vackra visa. Jag är helt tagen faktiskt. Marre, vilken känsla i din sång. Slutet var nästan bäst av allt!
Plinka..Plinka..du vet ju hur fina sångmelodier den här herrn är i stånd att göra, så kan man sjunga så är det Rolls Royce-du vet ju själv..på den du sjungit på...(superb, men det visste du redan!)..det bara rullar på lixom..otroligt melodiöst

Tack som f-n, blir jätteglad för din fina kommentar!
Det är bara att hoppas på fler fina sånger från PerDivi. He he..och det vet man ju

/Marr