Forum > Färdiga produktioner
Eko/MaxB/HM - For a load of junk
MaxB:
--- Citat från: MaxB skrivet 22.08.2009, 13:13:33 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 22.08.2009, 12:49:21 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 21.08.2009, 22:45:43 ---...nästa steg.. Vem ska testa andra trummor?
--- Slut citat ---
Självklart skall du lira basen Max...
Snickrar man på denna trumloop så tror jag att förutsättningarna för basisten ökar markant.
Så kör på basen du. Om jag eller Eddie fixar trummorna, helt upp till honom.
Mike
--- Slut citat ---
You do the voodoo that you do - then I'll try the bass.
Eko och HM, jobba på trummorna och ge mig låten med nya trummor (utan bas) så får jag leka! Yippey!
--- Slut citat ---
--- Citat från: Eko skrivet 23.08.2009, 01:45:28 ---Det här är skönt colab grabbs. Skojigt att låten inspirerar. Status just nu är att HM har fått en version utan trummor o bas i akt o mening att få till den rytmiska sidan med cajooner och EZ eller vad det nu blir så får MaxB lägga sinna magiska fingrar på basen sedan - det hela är mycket kul..
Eko
--- Slut citat ---
Jag längtar efter trummor på den här låten så jag kan ta mig an basen!
Eddi:
Men HM har skickat dig trummor på en adress jag gav honom kolla alla mailadresserna.
Eko
Eddi:
Har just snackat med MaxB som var på raggarfest för att lyssna på Klemmé och grabbarna. Han har missat att kolla just den mailen men han ska göra det nu imorrn eller nåt.
MaxB:
Japp det blev sent inatt. Vilket drag det var på raggarfesten. Kollar mailen idag och lyssnar för att sen kunna bidra med bas. Ursäkta förvirringen (som är total idag B))
MaxB:
Tack HM för trummorna som stöd. Kul att leka trots att jag inte spelar så tajt men kul är det.Nu finns basen - har mailat länk - 44 kHz 16 bitar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida