Forum > Färdiga produktioner
Eko/MaxB/HM - For a load of junk
Kornstad:
Skönt gung i denna.
Jag saknar lite av trycket i basen från den version som Maxb hade lagt upp i version 3.
Jag upplever mixen som lite "tom" i version tre. Kanske öka basen en liten aning bara?
Snyggt lirat!
/ Andréas
Eddi:
--- Citat från: Kornstad skrivet 16.08.2009, 21:29:03 ---Skönt gung i denna.
Jag saknar lite av trycket i basen från den version som Maxb hade lagt upp i version 3.
Jag upplever mixen som lite "tom" i version tre. Kanske öka basen en liten aning bara?
Snyggt lirat!
/ Andréas
--- Slut citat ---
Det blir nog med all säkerhet MaxB´s bas på denna i alla fall till 90% så blir det lite tryck låten i sig är ju lite beige så lite tryck behövs.
cykeln:
Coola guror!
Lite Santana till höger
Kompguran låter kanon - vilket sväng
Nice gung på denna låt
och är det inte lite Doors-orgel - uppskattas alltid
- då inväntar man basen då
Eddi:
Ja här kommer då version 4 med MaxB på bas (till 90%) har även fixat lite med sångljudet, virvel och baskaggesoundet. (Hörlursmixat ska väl tilläggas) i första posten men även här:
Verre 4 [mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/music/LoadOfJunk42.mp3[/mp3]
Tack för feedback från Z Max Cykeln och Kornis - det sura är inte åtgärdat Z men det är väl inte SÅ farligt eller...? Mer tryck nu med MaxB´s basgångar och lite justerade drums hoppas jag!?
MaxB:
Njae, basen kommer in felsynkat i den här versionen. Den ska börja vid första ackordet så att det blir den högsta tonen vid grundackordet och inte tvärtom som här...
I mina lurar är det mindre tryck i den här basen men i dessa Sennheiser PX100 kan man i och för sig lätt luras av basen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida