Forum > Demolåtar
mahan - IRRESISTIBLE PREDICTION
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 04.08.2009, 19:46:23 ---Haha :D Oväntat..
Snyggt! Din vanliga sångstil funkar ju bra till den här bakgrunden också :)
En eloge till Space för den finemanga texten..
--- Slut citat ---
Tjou Per!
Kan ju bara buga o tacka! :)
h. johan
mahan:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 06.08.2009, 13:12:43 ---Ja, inte det vanliga Mahanstuket. Ibland e de bra att vara begränsad (tänker på din stackars arm) för det kan få en att utvecklas och prova andra stigar än ens vanliga upptrampade. Kul låt. Krispa till sången lite så blir det ännu bättre, känns lite dov nu.
Gött!!
Micke
--- Slut citat ---
Tjou Micke!
Hade ju glömt att man kan göra musik även med synth, riktigt kul faktiskt. Skall nog slipa lite mer på låtarna bara jag kommer till hemstudion. Armen e på bättring, opererad och gipsad, gipset kommer bort den 24 augusti, få se om guran hålls i famnen då :P
Tack för lyssningen o kommentaren!
h. johan
equality:
Inte ditt vanliga stuk. Svänger bra och gör mig på gott humör. Glada tongångar och körerna sitter som alltid. Låter som en musikallåt, vet inte riktigt varför.
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 09.08.2009, 10:26:10 ---Inte ditt vanliga stuk. Svänger bra och gör mig på gott humör. Glada tongångar och körerna sitter som alltid. Låter som en musikallåt, vet inte riktigt varför.
--- Slut citat ---
Tjou EQ!
Och blev på gott humör av din kommentar, kul att du gillar den lite annorlunda Mahan stilen :)
h. johan
Marruschkka:
--- Citat från: equality skrivet 09.08.2009, 10:26:10 ---Inte ditt vanliga stuk. Svänger bra och gör mig på gott humör. Glada tongångar och körerna sitter som alltid. Låter som en musikallåt, vet inte riktigt varför.
--- Slut citat ---
Tänk att jag håller helt med där..musikal..ser ett gäng dansare bakom sångaren som sprattlar runt omkring där bakom..och lyfter hattar i refrängerna..haha..jättekul låt, snyggt jobbat av er båda :D
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida