Forum > Färdiga produktioner

WERNBORG - Utopia

<< < (2/6) > >>

spacetrucker:
Tjolahopp
Ja, denhär e bra, melodin är just som den skall och sången sitter bra. Jag hade kanske letat fram lite "större" sound på trummorna men dehär är ju din låt  :lol:
Och kanske dessutom, som Mike skrev, lite mer reverb på sången... om det skall låta arena alltså.
Bra lirat vad jag kan höra.

Fina pipor :D

Space

bjurte:
Bra låt,får lite Tom Petty vibbar,lite så där Amerikansk mellan-Rock(OBS,inte menat som nedlåtande)
Och honom gillar vi. ^_^
Lite bastungt då,eller kanske mer att det är odiskantigt,i mina lurar i alla fall.

flabb:
Snyggt Wernis, ganska enkel låt, låter det som i alla fall, snyggt break (satt och väntade :)),
bra lirat och sjungit - kanske lite svagt i början (men witout hats?) men sen rockade det på.
Bra text också. Trumkompet kanske lite trist men skön låt.

SYNTH:
Ja det lät verkligen Tom Petty över det, vet du vad det här gillar jag! :D

equality:
Mitt huvud är lite såsigt efter första arbetsdagen efter fem veckors semester men det hindrar mig inte att tycka att detta är håller mycket hög klass. Jo, jag har smyglyssnat tidigare på den. Gillar den lite entoniga refrängen och körstämman som svarar med gitarrfiguren. Bra tryck i låt och mix. Jag tycker det är kul att referera till andra artister och grupper men vet inte riktigt vad jag skulle dra till med här: möjligen som om U2, Stones, Dylan och Tom Petty gjorde nåt ihop. Imponerande!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion