Forum > Färdiga produktioner

WERNBORG - Utopia

<< < (6/6)

Emulator:
Nejdå W, det är inte logic som inte fick filerna rätt, det är *rslet bakom spakarna :D

Gitarren ligger fel på verren jag lade upp jovisst :D

Tror att om man skall dra arenasoundet vidare behövs mer mangelspelad gitarr, lite veva-veva?

Tack alla för bra feedback!  och JS, du har rätt, trummorna mal på i evighet :D

Tar ner låten för underhåll så länge :)

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 16.09.2009, 22:27:20 ---Tror att om man skall dra arenasoundet vidare behövs mer mangelspelad gitarr, lite veva-veva?

--- Slut citat ---

Hmm. Veva-veva brukar funka ganska dåligt live. Om det nu är det vi vill ha? Tycker det mest brukar bli gröt av det. The Edge i U2 vevar ju nästan aldrig utan fyller ut sitt ofta väldigt enkla spel med eko stället. (Typ som i denna låten)

Jag kan så klart ha fel. Jag gör gärna ett veva-veva spår som du kan leka med också.  :D

Emulator:
uhm ahm, streets-have-noname-isch veva. typ :D

Harmonica mike:
Jaaa!

Mr Thomp is back in town,nice!

Jag har nog funderat på var du hållit hus :),nyttigt med ett litet avbrott mellan varven.Ger livet en chans liksom,samt lite nya infallsvinklar..

Den här då:

Ja varför inte,tycker det lyfte lite till.Kanske lite monotont(evighets trummande) som Jonner tyckte,hade nog inte reagerat om inte han skrivit det  :P - jorå,skämta ba.Håller med honom.Men några break,och lite finurlighteter så funkar det nog finemangs.

Möjligen korta av låten lite,där var jonner igen :D

Kul att både "se" och höra dig igen.

Mike

Emulator:
Tack Hmike :D  Såg att låten ju fanns kvar i JS citat, hehe :D  Jag håller på lite sakta men såkert, och det kommer nog en uppdatering nästa vecka, jag har tagit hem mina hörlurar som varit på vift, så jag kan mixa i dem :)

Håller annars med om kritiken, och skall försöka se till att åtgärda :)

Stort tack för lyssning och kommentar :-)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion