Forum > Färdiga produktioner
Cykeln feat Harmonica Mike - Susanne öppna baren
Eddi:
Otippat snällt munspel från HM men det passar bra till denna uppenbarligen självupplevda historia. Någon skrev att sången inte låter äkta - jag tycker precis tvärtom - härlig sånginsats på denna.
Tokai:
Lite snurrig vilken version jag ska lyssna på. Den med spelaren hade trumkomp som verkligen borde kvantiseras hårt, för det är verkligen otajmat. Version 4 samma sak men nu med HM på harmonica /bara i början och slutet?)
Och sen mindre elviseko, bra.
Ok, vad jag gillar: gurorna. Sången, fast den kan bli bättre. Gillar sologitarren också. Den låter hög, men känns inte hög, lustigt.
Alltså, kompet är fel. Istället för dadadada hela tiden kanske det vore bättre med halvtakt i kompet fast med aktiva bongos och shakers som spelar 16-delar eller 32 (kan inte räkna rätt just nu) -det är vad Tokai tycker för ögonblicket.
Och som alltid, texten :)
Dividend:
--- Citat från: Eko skrivet 23.08.2009, 14:26:48 ---Otippat snällt munspel från HM men det passar bra till denna uppenbarligen självupplevda historia. Någon skrev att sången inte låter äkta - jag tycker precis tvärtom - härlig sånginsats på denna.
--- Slut citat ---
Jag hållerm ed.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida