Forum > Färdiga produktioner
The Real Ruff Racoons - Sweet Lie Sour Trouble
TheRealRuffRacoons:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.09.2009, 18:00:55 ---Jag älskar låten! Tycker det är supershyst spel och sång. Kan ni avslöja vem som gör vad?
Låten har framkallat abstines hos mig, jag vill höra den igen!
Grävlings forever!
I er nästa hit måste ni ha med Chirpy chirpy sheep sheep i refrängen! :P
--- Slut citat ---
Ahh en fan! Tackar och bockar. (Fancluben är i skriande behov av en ordförande.) Nu kan du höra den igen - i en ny version
CCSS - vi tar upp förslaget på nästa styrelsemöte
Tack!
mahan:
Tjou on you Stuffed Calcoons eller ...
En hel rad med minus att påpeka om: :wacko:
- Ez trummor
- låten e en hel minut för lång
- mixnivåerna helt galna
- Ez trummor
- låten e kanske en dryg minut för lång
- mix max o måx
But who cares! :D
Härligt samarbete och spelglädjen skyfflar undan alla minustecken, fast detdär med nivåerna vill jag hålla fast vid. Särskilt tweedylydee delen skulle sitta muchos bättros om sången o stämman tas ner i nivå och sen bräddas ut med en stereodelay, tro mej!
Härligt lössläppt men gott arrat alster och Eko my friend, din sång har du bättrat väldig sen dom första låtarna jag hörde av dig! :)
h. johan
Eddi:
--- Citat från: mahan skrivet 08.09.2009, 19:07:58 ---Tjou on you Stuffed Calcoons eller ...
En hel rad med minus att påpeka om: :wacko:
- Ez trummor
- låten e en hel minut för lång
- mixnivåerna helt galna
- Ez trummor
- låten e kanske en dryg minut för lång
- mix max o måx
But who cares! :D
Härligt samarbete och spelglädjen skyfflar undan alla minustecken, fast detdär med nivåerna vill jag hålla fast vid. Särskilt tweedylydee delen skulle sitta muchos bättros om sången o stämman tas ner i nivå och sen bräddas ut med en stereodelay, tro mej!
Härligt lössläppt men gott arrat alster och Eko my friend, din sång har du bättrat väldig sen dom första låtarna jag hörde av dig! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Tjaba Johan
Men det var ju bara tre minus du har ju skrivit dom flera gånger ju. Kul att du diggar - nu har ju Cykeln fixat sin röst på ett radikalt sätt tycker jag, och du tack för uttalandet om min fagra stämma värmer gött.
Den här låten tog väl typ 4 timmar att ladda ner - så du jobbar på bra därborta :D
mahan:
--- Citat från: Eko skrivet 08.09.2009, 22:04:57 ---Den här låten tog väl typ 4 timmar att ladda ner - så du jobbar på bra därborta :D
--- Slut citat ---
Corrections, endast 1 timme o femton minuter, löper bra idag! :D
Och så glömde jag ju den intärnaschionella delen av kommentaren:
Jumalauta mikä komea biisi, ihan jalka rupee viputta ja tjennaa että tää juttu gungaa ihan sairaasti. Pitäkää jätkät vauhti päällä ja eikun lisää rokkia pesään! :)
h. johan
Harmonica mike:
Japp,skriver under på johans inlägg om mixen.
Det finns lite att göra där,fixa det för låten och liret samt sången är inte så tokigt.Var e´basen?
På fest eller.. :P
Drog på smilbanden första gången jag hörde denna,och nu gör jag det igen :D
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida