Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Åsa - Forest's Green

<< < (7/12) > >>

Dividend:
Får väl svara alla som skrivit ned sina tankar :) Det är alltså NY AVSLUTANDE VERRE i trådhuvudet! :)

--- Citat från: SYNTH skrivet 27.07.2009, 13:03:20 ---Så vackert gillar sång och stråkarna mycket snyggt gjort bravo! B)

--- Slut citat ---

Tack Synth! :) Vi borde nästa göra ett samarbete nån gång :)

--- Citat från: cykeln skrivet 28.07.2009, 12:54:57 ---I mina öron ett vackert parti ur en musikal.
Sparsmakat, lugn
Rösten klingar vackert mot instrumenten
- tycker längden är helt rätt - något annat händer efter detta

ps
Åsa om du hade sjungit så här på Sweet Lie hade vi varit hemma  :D

--- Slut citat ---

Äh, tvättbjörnsmusik i min upphöjda klassiska tråd :P TACK för de positiva orden. Ja, hade nog kunnat vara musikalämne det här :)

Tack

--- Citat från: uriah skrivet 27.07.2009, 20:48:53 ---BRAVO!!
Vackert och drömskt,Fn. va duktiga ni är på detta forum..
Just det!! Sången,Riktigt snyggt.
Det här sväljer en gammal Rockare med hull och hår. :o

--- Slut citat ---

Kul att den går hem bland er rockers också :P Tack!

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 27.07.2009, 14:36:50 ---Man kan inte annat än att ta av sig hatten här! Fasen så snyggt! :)

--- Slut citat ---

TACK! :) Behåll hatten på ett tag till och ladda ner senaste versionen! :D

--- Citat från: asti skrivet 27.07.2009, 15:51:09 ---Eminescu, är det Eminems fru?  :unsure:
Mycket vackert och rogivande! Mycket mollharmonier, så jag trivs som fisken i nätet (eller nå´t så´nt)!  :)
Jättefin sång av Åsa, det här kan inte vara lätt att sjunga!
Fint, sparsmakat arrangemang, som ger ett tilltalande lugn.
Antar att det blir en förlängning? Ska bli intressant att följa i så fall!

--- Slut citat ---

Eminescu är en man :D Fast jag vet ju iofs inget om Eminems läggning :)

Ja, riktigt svårsjunget är det. Skitbra jobbat Åsa!

Det blir ingen förlängning på denna. Den är 2:19 och får vara så lång ;)

Tack till alla!
/Per

Avslappnad:
Som OnOff brukar skriva, bra, Bättre, BÄST! :) I detta fall är den senaste(sista?) version alldeles kalas.  :D Det "lustiga" är att de arabiska influenser som jag tyckte fanns förut är borta... ;)

PS. hur går det med melodin? DS

Dividend:

--- Citat från: Avslappnad skrivet 28.07.2009, 14:04:29 ---Som OnOff brukar skriva, bra, Bättre, BÄST! :) I detta fall är den senaste(sista?) version alldeles kalas.  :D Det "lustiga" är att de arabiska influenser som jag tyckte fanns förut är borta... ;)

--- Slut citat ---

Kul att bli blir jämförda med on off :D Bra att vi har lyckats med senaste verren! :)

--- Citera ---PS. hur går det med melodin? DS

--- Slut citat ---

Aaah, jag trodde du skulle jobba mer med kompet. :) Skall se om jag kna plita ner nåt ikväll!

Clemens:
Bra som f-n!  :) /C

Light Head:
Mycket vackert framförd sång! Det finns tendens till "musical" men tycker känslan lyckas hållas sig balanserande på en supervass knivsegg där musikalen är på en sidan och folkmusiken är på andra. Knivskarpt och väldigt "rätt" helt enkelt.

Musiken är lockande och skulle klara sig utan sång riktigt bra oxo, men Åsa,, ja du får det att lyfta högt högt högt!

Bra jobbat!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion