Eko: Tack - jag gastade väl på lite mer här annars....men det känns som att jag hittade några sweet spots där jag orkade ta i ordentligt....
Spacetruckern: Det är vox tonelab som gäller för mig. Den är nog egentligen ännu bättre på cleana ljud. Lite "sisslig" i diskanten på mer distade prylar. Humbuckers i övrigt! Tack!
Avslappnad: Nä det är sant - ska väl inte vara för fantastiska omständigheter för sån här musik...men det blev så. Satte mig på eftermiddagen m guran och riffade lite...och reste mig väl i princip bara för mat...så fastnade var nog ändå ordet
Marre: Haha - ja du har ju varit ihop med Geezer så du borde ju gilla sånt här stuk

Tack för goa kommentarer här och på myspace! Skönt att det verkar svänga lite. Det är huvudsaken och huvudmålet! Kanske är lite travmetall och pudelrock inblandat med.....
Åsa: Ja det suger ju med kvallen på myspace men det är ju tur du har koll på mig på båda ställena å

Kul att mixen funkar - det brukar jag ju få bakläxa på generellt. "Lagom" rock är nog en rätt bra beskrivning. Totalt ofarligt...