Forum > Demolåtar
There will be rain
Åsa:
Haha, och jag lyssnade ju på din myspace igår som du vet :D
Tänkte lyssna här med, lite bättre kvalitet, låter skitbra tycker jag!
Bra låt, bra sång och mixen låter också bra tycker jag!
Känner att det är befriande att blåsa ur skallen med lite lagom rock ibland :D
Bengan_gbg:
Eko: Tack - jag gastade väl på lite mer här annars....men det känns som att jag hittade några sweet spots där jag orkade ta i ordentligt....
Spacetruckern: Det är vox tonelab som gäller för mig. Den är nog egentligen ännu bättre på cleana ljud. Lite "sisslig" i diskanten på mer distade prylar. Humbuckers i övrigt! Tack!
Avslappnad: Nä det är sant - ska väl inte vara för fantastiska omständigheter för sån här musik...men det blev så. Satte mig på eftermiddagen m guran och riffade lite...och reste mig väl i princip bara för mat...så fastnade var nog ändå ordet :)
Marre: Haha - ja du har ju varit ihop med Geezer så du borde ju gilla sånt här stuk ;) Tack för goa kommentarer här och på myspace! Skönt att det verkar svänga lite. Det är huvudsaken och huvudmålet! Kanske är lite travmetall och pudelrock inblandat med.....
Åsa: Ja det suger ju med kvallen på myspace men det är ju tur du har koll på mig på båda ställena å ;) Kul att mixen funkar - det brukar jag ju få bakläxa på generellt. "Lagom" rock är nog en rätt bra beskrivning. Totalt ofarligt...
Emulator:
rawk!
Sketabra ösigt i vanlig ordning. Bra sjunget, riktigt bra. Nån uttalsgrej låter svengelsk i början, men fan, inget som sänker låten alls ändå-
Mixen har jag ingen aning om -skitlaptop.
bra!
equality:
Tung, dansant hårdrock a la Bengan. Alltid undrat över hur man får på ett sånt in i h-e fett gitarrljud?
Tycker mixen är perfekt i mina lurar. Schysst!
Wernborg:
Fan va bra!
Lite Randy Rhodes / Ozzy vibbar om man får namedroppa.
Inga anmärkningar. Det skulle va att inte Ozzy sjunger i så fall. :lol:
:D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida