Forum > Demolåtar

There will be rain

<< < (4/6) > >>

Bengan_gbg:
SYNTH: Tack så mycket!

Freddy & Alla andra: Gjorde en ny mix där jag dels bytte virvel och dels backade på kompressorerna på virveln som sådan.

Bättre?

Avslappnad:
Såg annorstädes att vi har likadana guror och ampar. :) Tyvärr har batterierna tydligen tagit slut i mina pryttlar för inte får jag till ditt ljud inte...  :rolleyes:

asti:
Maffigt sound du fått till! Snygga gitarrer, sång och trummor. Bra mix/produktion!
Harmonimässigt händer det lite för lite i mitt tycke för att bli intressant,
men jag avundas din förmåga att få till det här tunga, mäktiga ljudet!

Bengan_gbg:
Avslappnad: Det får du nog.....det sitter nog mest i fingrarna för hur jag än gör och vilka grundljud jag än använder så låter det ju tydligen 70-tal om´et ;) Testa en "drop-d" på grova e-strängen så ska du se på grejer.

Asti: Jag gjorde det så enkelt för mig jag kunde. Staplade riff på varandra och försökte få till lite effektiv skrevrock. Det är inte så mkt finlir inblandat alls.

Dividend:
Nä enkelt det här..

Alltså jag menar jag har lyssnat 2-3 ggr nu och tycker det väl håller på en skiva med samma typ av material rakt igenom.. Typ som spår på slutet. Alltså då hade den kunnat fånga sin plats . Men så här ensamt blir det lite.. konstigt. (Detta på 2-3 snabblyssningar) Elaborerar gärna vidare på det när du satt den ordentligt.

Skitschysst lirat (förstås) och skitskön sång men mixen ger en hel del att önska också dock :P

Bra.. Får återkomma om du väljer att vidareutveckla :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion