Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Why do you bury your head in the sand?
Yllet:
--- Citat från: ydderF skrivet 21.08.2009, 17:10:59 ---
...men din engelskuttalande kan kanskje bli bättre?
--- Slut citat ---
det tror jag inte :) Är 29 år så det är redan försent...
Dividend:
Snabbcomment då:
Kul med framröstningen. :) Låten är sån att även jag gillar den, medryckande och bra sjunget. Uttalet skall du inte bry dig om. Engelska finns med så många olika "accents" att det inte spelar nån roll. T ex låter trinidaddialekten av engelska som ett annat språk i jämförelse med cockney, och irländska annorlunda än australiensiska. "Proper English" finns inte längre, speciellt eftersom USA har större befolkning än språkets ursprungsland. :)
Värre om du skulle försöka låta som en britt eller jänkare, som vissa försöker. Då blir det löjligt.
I och för sig kan just svengelska låta extra löjligt (i jämförelse med tyskar/holländare som snackar på engelska) av nån anledning, men det är det inte tal om här.
Bra låt.
Hellback:
Jättesnygg mix.
Gillar att den är mjuk och fokuserar på sången.
Det är så mycket hooks i den att det räcker så.
Bra!
max:
Har missat denna!
Denna hamnar nog bland favoriterna av låtarna jag hört från dig, kanonbra låt. Gillar refrängen skarpt, mycket snyggt mixat där också med den breda sången som fyller ut hela ljudbilden eller hur man säger.
Första gången jag lyssnade reagerade jag lite på gitarrerna i versen, tyckte det lät aningen otajt på något ställe. Men hörde det inte sen de andra gångerna så det var nog mina öron som var lite otajta :D
Kul med skivan, lycka till!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida