Forum > Demolåtar

These Memories

(1/4) > >>

lonewind:
LÅTNAMN: These Memories
ARTIST/GRUPP: Chris Michols
GENRE: singer/songwriter
KOMPOSITÖR: Chris
PRODUCENT: Chris
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3

Nu har jag två låtar igång som jag jobbar på.

Den här saknar nu riktig bas, stämmor och percussion. Tror det är allt.
Sen ska gitarrerna tas om för det här är ihopklipp.... och lite sånt

These Memories

Edit Och sen sjunger jag svensgelska på mer än ett ställe :angry:, jag har börjat missa sånt helt när jag står och koncentrerar mig för hårt på toner och melodi...

Obs... den här låten har jag gjort klar... här är länk till den färdig...These Memories

lonewind:
Har uppdaterat låten med stämmor men det ska nog vara en tjej som sjunger dem sen...

lonewind:
Ny mix uppe men tyvärr inga ordentliga gitarrer, gitarristen måste lära sig låten först :)

equality:
Inte nån av din bättre tyckte jag först ända fram till refrängen och visst yes, snyggt!  :D Fint gitarrljud och snyggt mixat. Tonartshöjningen är inte min cup of tea men snyggt när du går tillbaka. Rösten som vanligt bra men kanske överdriver du uttrycket något med vibratot bl a. Låter färdigt i mina öron. Du är väldigt produktiv och det känns som du kan slå till när som helst med en riktig hit och då skall jag inte vara sen att tala om det för dig. Kämpa på men bränn inte krutet på de som inte är i klass med de bästa du gjort. Var ödmjuk och kommentera gärna andras alster.

Mutz:
Snyggt snyggt. Låter riktigt bra. Bra ljud, skön mix. Riktigt bra sång och gitarr ljud.

Får man fråga vad för mickar du har till sång och gitarr? Sedan vad för gitarr?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion