Forum > Färdiga produktioner

Eko - 123

<< < (9/11) > >>

Eddi:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.07.2009, 20:17:44 ---Jag lyssnade på Myspace igår..på din låt..men nu låter det ännu bättre..jag gillar hela ljudbilden här..så öppen..bra sång och sköna falsetter här..och fint piano-lir, låten är hel-gjuten.

Glöm Anna Book..haha :D Går bara icke att jämföra. Tacka din dotra istället!!

Superbra låt..och den senaste mixen låter helt komplett!

/Marr

--- Slut citat ---
:D Tack Marr
Ja Myspace är väl inte direkt kända för sin kvalitét men jag tror också att det var den förra mixen där. Hur ska man kunna glömma Anna Book? Lika inetsat som Kennedymordet ju :wub:

zorrow:
Bra låt Eko. Om man vill slipa lite så finns det fortfarande lite suringar på sången i början. Trummorna kan förbättras en hel del. De är tunna och långt bak. Bra annars!  :rolleyes:

Eddi:

--- Citat från: zorrow skrivet 28.07.2009, 00:38:13 ---Bra låt Eko. Om man vill slipa lite så finns det fortfarande lite suringar på sången i början. Trummorna kan förbättras en hel del. De är tunna och långt bak. Bra annars!  :rolleyes:

--- Slut citat ---
:) Tack zorrow
Jag antar att du menar att falsetten surar lite och jo det gör den ju kanske - trummorna - ja hur kan jag feta till dom  - välja annat trumset då kanske nu kör jag industrial drums i C4 jag tror inte jag har fetare dessvärre. Kula att du gillar låten ändå.

zorrow:
Jag kan kanske hjälpa dig med mina EZDFH eller så kanske Bengan kan. Han har ju fått till ett bra sound nu. Hör av dig om du tror det kan hjälpa? Z

equality:
Lyssnar igen nu på nya mixen. Svinbra låt, en av dina bästa. Basgången är snillrik. Om jag fick bestämma skulle jag minska lite på reverbet och delay(?) särskilt på det ursnygga pianosolot, som jag hellre skulle lägga i slutet för att maxa, drunknar det nästa i allt reverb och även höja det något. Trumfillets andra hälft innan pianot är lite otajt. Falsettkörerna skulle jag autotuna rätt hårt. Det kommer inte att höras.  Den här mixen låter klarare, mindre grötig. Kämpa på Ekot! Du är nära målet nu.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion