Forum > Färdiga produktioner

Eko - 123

<< < (6/11) > >>

Eddi:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.07.2009, 12:24:33 ---Tjenare.

Bra sväng här! As schysst piano,hittar inget som sticker ut (stör)vare sig i mix eller lir.

Gott jobbat.

Mike

--- Slut citat ---
Haloba Mike - va tusan hittar du inget att klaga på du har haft för lång semester! Nu har jag i alla fall mixat om den så det finns säkert grejer att pilla på.  :D

Eddi:

--- Citat från: Avslappnad skrivet 21.07.2009, 15:26:16 ---Kool låt! :) Barnen kan vara en underbar inspirationskälla, ofta utan att vara medvetna om det själva! :D

Tycker även jag att den sätter sig bra och det är väl om något ett bra hit-signum? ;)

--- Slut citat ---
:D Jepp JT om du gillar den måste det vara en HIT! Härligt att höra. Det blåser på din regniga ö i dag va? Skönt att ha mixerbordet som avkoppling.

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 21.07.2009, 15:36:39 ---Svårsågat eddie :D Jag vet fan inte vad jag skall skriva :D Skitskönt att lyssna på en tisdag em :)

Härlig sång här, även coola harmonier i övrigt... Det funkar :)

--- Slut citat ---
:lol: "Svårsågat" haha det värmer Per

Och till alla som kommit med input på denna Tack så hjärtligt.

bjurte:
Fn.. vilket tuggummi.. det går liksom inte att värja sig..
Skitbra,enkel men spännande på samma gång liksom,och va bra du sjunger..
Pianot är som nämdes underbart,fast kanske en aning högt.
Kände oxo att Guran stökade till det lite för sången här och där på slutet,men det är petiteser.
Högsta Betyg : PUNGT.. :wub:

Eddi:

--- Citat från: uriah skrivet 22.07.2009, 00:08:56 ---Fn.. vilket tuggummi.. det går liksom inte att värja sig..
Skitbra,enkel men spännande på samma gång liksom,och va bra du sjunger..
Pianot är som nämdes underbart,fast kanske en aning högt.
Kände oxo att Guran stökade till det lite för sången här och där på slutet,men det är petiteser.
Högsta Betyg : PUNGT.. :wub:

--- Slut citat ---
:D Kul att du gillar Mr Heep
Det var inte bara pianot som slog ut små röda lampor i mixfönstret - trodde man kunde mixa med öronen men nu är det fixat inte en endaste liten röd lampa som det ser ut i senaste slutmixen. Tack för input.

Edit: Förresten välkommen till KR om du inte redan har skrivit en rad så finns det ett ämne som handlar om nya medlemmar där man kan presentera sig - uppskattat.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion