Forum > Demolåtar
Avslappnad - No choices
Avslappnad:
--- Citat från: mixuz skrivet 19.07.2009, 12:56:18 ---Kul låt. Den svänger bra. Mysigt basljud, men några förslag har jag inte :)
--- Slut citat ---
Tack Mixuz! :) Kul att du känner svänget som uppstod på något sätt, halvt omedvedet. :D
--- Citat från: Emulator skrivet 19.07.2009, 13:13:52 ---Tjenamors =)
Tja nån mörk techno är det då inte :lol:
Tycker det låter lite om syntmusik från tidigat åttital, såna instrumentala låtar som gjordes typ till vetenskapsmagasinet eller något.
Har inga förslag på ytterligare element dock.
--- Slut citat ---
Tack Emulator! :) Näe det blev någon slags ljus syntpop istället, inte dumt alls. ;)
--- Citat från: Clemens skrivet 19.07.2009, 13:18:52 ---Cool låt...ja .finns säkert massor med arrprylar om man vill...men funkar ju även i denna version.schysst stycke i alla fall! :) /C
--- Slut citat ---
Tack Clemens! :) Har du C5 kan du gärna få projektfilen och labba runt, du är ju en sann mästare. :)
--- Citat från: equality skrivet 19.07.2009, 15:03:19 ---Låter glatt och medryckande. Snygga småmelodier. Kul när basen agerar trumma samtidigt. Verkar som du inte riktigt visste hur den skulle avlutas? :D Kul med ritardandot.
--- Slut citat ---
Tack Equality! :)
Näe, det stämmer hade ingen aning om hur det skulle sluta så jag drog till med ett beprövat ritardando. :D
asti:
Det här är ju glatt och dansant! Ganska långt från mörk techno om jag inte är helt ute och cyklar!
Om du vill ha det mörkt och ödesmättat tycker jag först och främst att du ska byta till moll-harmonier och dra ner takten ordentligt!
Clemens:
Det var snälla ord, kan ju leva med den villfarelsen ett tag :) Blir nog inga nya projekt just nu tyvärr.. har skjutit upp en ominstallation nog länge nu, måste göras..börjar sega rejält..skall även installera lite nya pluggar som bara står här. Är inte C5 bakåtkompatibelt till C4? Kanske blir C5 oxå när man nu håller på..../ C
equality:
Nu har du nog svarat i fel tråd Clemens såvida ni inte är samma person men det tror jag inte. ;) -_- :)
Avslappnad:
--- Citat från: asti skrivet 19.07.2009, 20:09:16 ---Det här är ju glatt och dansant! Ganska långt från mörk techno om jag inte är helt ute och cyklar!
Om du vill ha det mörkt och ödesmättat tycker jag först och främst att du ska byta till moll-harmonier och dra ner takten ordentligt!
--- Slut citat ---
Tack asti! :) Tycker också att det blev "glatt och dansant" :) Tror nog jag får vara alldeles nöjd med 180gradaren. :D
--- Citat från: Clemens skrivet 19.07.2009, 20:54:15 ---Det var snälla ord, kan ju leva med den villfarelsen ett tag :) Blir nog inga nya projekt just nu tyvärr.. har skjutit upp en ominstallation nog länge nu, måste göras..börjar sega rejält..skall även installera lite nya pluggar som bara står här. Är inte C5 bakåtkompatibelt till C4? Kanske blir C5 oxå när man nu håller på..../ C
--- Slut citat ---
Hmm, ingen villfarelse utan en personlig åsikt. ;) C5 är inte tyvärr inte bakåtkompatibelt enligt Steinbergtradition. :(
Såg frågan om Omnisphere kontra Atmosphere och det står på listan till jultomten i år.
Eq, tack för påpekandet. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida