Forum > Färdiga produktioner
Clemens/ Jonnerstone- The Darkness
Dividend:
Låter bra. Får återkomma med längre kommentar, men det lär gå här ofta de närmsta dagarna
Harmonica mike:
Tjoho Mr C.
Ja då blir jag först ut att kommentera detta,om inte Dividend hinner före :)
Hörde denna i somras runt mitten på juli och gillade det skarpt då..och med Micke aka Jonnerstone på sång så blev det inte sämre..Vilket lyft!
Lite lång väntan innan sången kom..Trodde först att du tankat upp en gammal verre,dessbättre var det inte så.
Helt färdigt i mina öron,mer sång på långa introt möjligen för det lyfte verkligen med sången.Mycket fin låt har blivit ännu vackrare.
Kanon collabbat boys!
Mike
jonnerstone:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.09.2009, 13:34:28 ---Tjoho Mr C.
Hörde denna i somras runt mitten på juli och gillade det skarpt då..och med Micke aka Jonnerstone på sång så blev det inte sämre..Vilket lyft!
Lite lång väntan innan sången kom..Trodde först att du tankat upp en gammal verre,dessbättre var det inte så.
Helt färdigt i mina öron,mer sång på långa introt möjligen för det lyfte verkligen med sången.Mycket fin låt har blivit ännu vackrare.
Kanon collabbat boys!
Mike
--- Slut citat ---
Kul att du gillade :wub:
Jag gillade låten skarpt som instrumental men hittade en liten lucka där det skulle passa med en liten sångmelodi, så jag sjöng in och visade för C som gillade det. Jag vill fortfarande se låten som en instrumental låt fast med ett litet sångparti. Jag fick en nerskalad verre av C för att kolla om det fanns möjlighet att lägga mer sång, men jag tyckte att allt jag provade blev så konstlat och påtvingat och förtog den här känslan av en intrumentallåt som plötsligt utvecklas till en låt med sång. Allt behöver ju inte vara enligt mall 1A eller hur.........?? ;) ;) :lol:
Tack för fina ord och kommentarer
Micke
Harmonica mike:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 14.09.2009, 13:43:30 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.09.2009, 13:34:28 ---Tjoho Mr C.
Kanon collabbat boys!
Mike
--- Slut citat ---
Kul att du gillade :wub:
Jag gillade låten skarpt som instrumental men hittade en liten lucka där det skulle passa med en liten sångmelodi, så jag sjöng in och visade för C som gillade det. Jag vill fortfarande se låten som en instrumental låt fast med en lite sångparti. Jag fick en nerskalad verre av C för att kolla om det fanns möjlighet att lägga mer sång, men jag tyckte att allt jag provade blev så konstlat och påtvingat och förtog den här känslan av en intrumentallåt som plötsligt utvecklas till en låt med sång. Allt behöver ju inte vara enligt mall 1A eller hur.........?? ;) ;) :lol:
Tack för fina ord och kommentarer
Micke
--- Slut citat ---
Ja men det förklarade ju saken,hursomhelst - grymt jobbat av er båda.
Jag säger som dig Micke,gillade också detta skarpt då jag hörde det i somras.Nu lyfte du det en nivå till.
Mike
Avslappnad:
Grym! Helt j*vla grym! :) Har haft den på rull i en halvtimme och jag gillar den otroligt mycket! :D Fantastisk ljudbild, kalasbra sång, därmed full pott från mig! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida