Forum > Demolåtar
Dividend's tråd för sångstudier (updaterat trådhuvud)
flabb:
Heja Per, ge inte upp :)
Uppvärmning/avslappning kan vara bra innan man kör,
här har du en länk som kan vara till nytta kanske: http://lardigsjungaidag.info.se/
Dividend:
Aah, den länken har jag letat efter, var uppe i nån tråd för länge sen. Tack skall du ha!
Ja, det blir antingen bättre eller sämre :lol: Får se om några veckor :) Uppvärmning innan skall vara bra ja.
ynot:
giller finalen ... när du sjunger ut kommer potentialen fram......................... ......... i detta fall bortse från signatur...
keep upp.. jag gillade initiativet
tony
Clemens:
KUl! Skulle själv behöva göra något liknande men tror att att min röst är hopplös tyvärr.. :(.Ska ju bli väldigt intressant att se hur detta utvecklar sig! BRA initiativ! /C B)
Dividend:
--- Citat från: ynot skrivet 18.07.2009, 16:23:49 ---giller finalen ... när du sjunger ut kommer potentialen fram......................... ......... i detta fall bortse från signatur...
keep upp.. jag gillade initiativet
tony
--- Slut citat ---
Haha :lol: ja skämma ut sig offentligt är ju alltid uppskattat :D
Nämen, tack för att du upplever att det finns en potential. Jag börjar nästan tro det själv :D (Tack vare marre m fl :D
--- Citat från: Clemens skrivet 18.07.2009, 21:45:58 ---KUl! Skulle själv behöva göra något liknande men tror att att min röst är hopplös tyvärr.. :(.Ska ju bli väldigt intressant att se hur detta utvecklar sig! BRA initiativ! /C B)
--- Slut citat ---
Tack du! :)
Jo, för att spinna vidare då så kanske det finns en möjlighet att nästa månads upplägg blir bättre :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida