Forum > Färdiga produktioner

Avslappnad - Kantele

<< < (2/4) > >>

Avslappnad:

--- Citat från: Dividend skrivet 16.07.2009, 01:08:38 ---Ser grönskande parker, och diverse fåglar...

liten arsenal av instrument, ganska återhållsamt med "improvisationer". Tycker den skulle passa, i sin enkelhet, i datorspel för barn... T ex ett spel där huvudpersonen, ett skogstroll, vandrar i skogen, med typ fantasyfåglar omkring...

--- Slut citat ---

Tack Divi! :) Fin association tycker jag.

--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.07.2009, 09:32:26 ---Vilket vackert och varmt ljud på det lilla instrumentet :P
Snygg inramning oxå, som vanligt. Lite etno-musik i mina öron.

Låter jättefint redan nu, men kan nog föreställa mej att du kan få till det än maffigare med dina studioprylar sen ;)

Då får vi säkert höra mer från din kannel, spännande.

/Maria

--- Slut citat ---

Tack Marr! :) Vad glad jag blir när du skriver etno för det var tanken. Instrumentet i sig är ju etno så det vore väl den om inte låten blev det... ;)

Nu ska jag träna lite på den igen. :)

Eddi:
Ja riktigt njutbar komposition JT det instrumentet var inget feköp. Räknar med att få höra mer trollskt från det.
Eko

Clemens:
Jaha..Där ser man ..var själv i Tallin...var det månne du som vann ballongdansen på båten.. :lol:    Grymt sound...och coola harmonier...skall bli kul att höra mer.. /C

Avslappnad:

--- Citat från: Eko skrivet 17.07.2009, 00:17:42 ---Ja riktigt njutbar komposition JT det instrumentet var inget feköp. Räknar med att få höra mer trollskt från det.
Eko

--- Slut citat ---

Tack Eko! :) You bet att det kommer mer. ;)

--- Citat från: Clemens skrivet 17.07.2009, 19:16:35 ---Jaha..Där ser man ..var själv i Tallin...var det månne du som vann ballongdansen på båten.. :lol:    Grymt sound...och coola harmonier...skall bli kul att höra mer.. /C

--- Slut citat ---

Tack Clemens, kul att du gillar soundet! :) Ballongdansen? :D

asti:
Spännande klang - låter lite som nå´n mix av cittra och harpa....? Fin ton som hänger kvar.
Hur spelar man på en sån? Svårt att lära sig?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion