Forum > Färdiga produktioner
Yllet - The days we have today
Eddi:
Lyssnat igen och den står sig bra denna. Kom på ett förslag att den snabba gitarren i slutet kanske skulle kunna ersättas av en mandolin. (Lyssnar i bärbara nu så jag hoppas att det inte redan är en sådan)
mahan:
Tjou Jon!
Helt proffsigt alster igen, hittar nog inget att såga på. Du har hittat din stil och där med basta, snyggt! :)
Efter ett antal lyssningar så märker jag att jag blir aningen nervös på trummorna, dom lixåm travar på onödigt häftigt genom hela låten, kunde låta dom vila några takter mitt i låten, en par takter alltså där det kunde finnas bara sång och ackegura t.ex. ;)
h. johan
spacetrucker:
Jaa, den va bra :D
Proffsigt precis som Mahan säger. Jag gillar dock trummorna, hela vägen, för mig e dom liksom "grejen" i denhär låten. Skulle till och med ha gillat om där funnits några takter med enbart trummorna eller trummorna + sång.
Veri najs
h. Krister
Yllet:
Stort tack för alla inlägg, nu är låten färdigpimpad!
The days we have today
[mp3=200,20,0,left]http://jon.rinneby.se/test/days_version_2.mp3[/mp3]
Memphis:
Skitsnyggt. :wub: Man blir både inspirerad och nerslagen som vanligt.. :D
Så sjukt snyggt och klart ljud. Minns att du använder dig av en Röde NT2-A. Till gitarren också? Kanske både Line och mik? Vad har du för ljudkort/preamp? (Jag vet att du e grym på att mixa men är nyfiken) Trummorna EZ, SP2?
Mvh Memphis
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida