Forum > Demolåtar
EMU: Älskad, saknad
Eddi:
--- Citat från: Jocke skrivet 04.08.2013, 11:40:05 ---Upptäcker till min förvåning att jag inte skrivit något... det borde jag ha gjort! Har kanske varit för upptagen med mina egna demoner...?^^ Vackert, vilsamt och känslofullt - laddat.
Vi får alla vår ok att bära och musiken är en bra vän att hålla i handen! :)
--- Slut citat ---
Jocke du brukar slänga in dina vinklar ^^ men vad betyder dom det har jag alltid undrat?
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 04.08.2013, 14:25:47 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 04.08.2013, 11:40:05 ---Upptäcker till min förvåning att jag inte skrivit något... det borde jag ha gjort! Har kanske varit för upptagen med mina egna demoner...?^^ Vackert, vilsamt och känslofullt - laddat.
--- Slut citat ---
Jocke du brukar slänga in dina vinklar ^^ men vad betyder dom det har jag alltid undrat?
--- Slut citat ---
Äre hans ögonbryn månne?
Jocke:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.08.2013, 14:30:45 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 04.08.2013, 14:25:47 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Äre hans ögonbryn månne?
--- Slut citat ---
Ja, det kan det vara... lite menande sådär... -^ Har väl hållt på att skriva över nätet för länge... När jag började fanns inte de där fina gubbarna att välja på... Har tydligen lite svårt att lära om... Tycker inte någon av de andra riktigt passar...^^ :lol:
bjurte:
Tungt och stämningsfullt, inte behövs det något mera ??
Gurano:
Mycket fint! Håller med Bjurte - det behövs inget mer
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida