Forum > Demolåtar
EMU: Älskad, saknad
Emulator:
--- Citat från: hackeman skrivet 10.07.2009, 16:32:21 ---Jag vill höra sång med en text baserad på den där storyn! Du berättar det jäkligt fint och musiken är fin så tillsammans hade det säkert varit vackert och gripande!
--- Slut citat ---
Tack. Någon text är nog inte planerad, det var mest att greppa en känsla i flykten på något vis. Texter har jag iof massvis, kanske gör något av en av dem :)
--- Citat från: Eko skrivet 10.07.2009, 17:37:36 ---Med den inramningen så växte låten fjorton gånger ungefär undrar om jag hade uppfattat den annorlunda utan den informationen - ja jag tror nog det - men får aldrig veta.....
Fin finstämd låt.
Eko
--- Slut citat ---
Tack eko :) Jag berättade inramningen för att på nåt sätt dela upplevelsen. Säkert rätt tam låt i övrigt ja, men den kändes rätt på något sät, till bakgrunden :)
--- Citat från: Dividend skrivet 10.07.2009, 18:53:41 ---Bra utkast.
Texten försatte mig i en stämning, som det enkla stycket lyckades förstärka, men jag tror du kommer att jobba vidare med den här?
--- Slut citat ---
Ja, kanske lite mer pill, får se :) Tack för lyssning!
--- Citat från: Marruschkka skrivet 10.07.2009, 21:52:52 ---Vackert...nåt spirande hopp hör jag här :rolleyes:
Allt blir bättre med tiden..blek kommentar..jag vet -_-
Men fint är det ändå :rolleyes:
/Maria
--- Slut citat ---
:)
Allt blir bättre :D tack för lyssning och kommentar!
Wernborg:
Stark beskrivning. Behöver nästan inte ens lyssna.
mahan:
Tjou EMU!
Ligger fortfarande på stugan o nu surar det verkligen till sig med sumppa mobilförbindelser!!! :(
Prövet antalet ggr nu och får ner max 25 sekunder av låten som verkar stor o fin enligt introt. Läste din presentation av låten och den gjorde stort intryck, och därav försök till nerladdning... men får återkomma vid bättre mobilitet.
h. en semestrande Obbnäääääsare! :)
rOKK ån EMU!
Emulator:
--- Citat från: Wernborg skrivet 10.07.2009, 23:52:31 ---Stark beskrivning. Behöver nästan inte ens lyssna.
--- Slut citat ---
:)
--- Citat från: mahan skrivet 11.07.2009, 00:36:05 ---Tjou EMU!
Ligger fortfarande på stugan o nu surar det verkligen till sig med sumppa mobilförbindelser!!! :(
Prövet antalet ggr nu och får ner max 25 sekunder av låten som verkar stor o fin enligt introt. Läste din presentation av låten och den gjorde stort intryck, och därav försök till nerladdning... men får återkomma vid bättre mobilitet.
h. en semestrande Obbnäääääsare! :)
rOKK ån EMU!
--- Slut citat ---
:) stor blir den nog inte direkt..men lite småmysig :)
då hörs vi i tråden i höst? :D
equality:
Finstämt, känsligt och mycket illustrativt beskrivet av din berättelse ovan. Tycker avslutningen med durackordet inger en förhoppning om att det finns en framtid, en dörr öppnas till en trots allt möjlig fortsättning, Väljer du att behålla denna instrumentalt ser jag alla möjligheter till förlängning med B-parti, försiktiga cymbalslag och en fullödigare orkestrering. Som backing till sång fungerar det mycket väl som det är nu.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida