Forum > Demolåtar
EMU: Älskad, saknad
Eddi:
Nej tam är inte denna låten! Lite kort kanske - lyssnade igen med objektiva öron och tyckte nog att det var en skön upplevelse,m jepp riktigt skön.
Eko
martinm:
Bra låt men också ett starkt upplägg för en eventuell fortsättning. Jag tycker att du lyckas förmedla känslan av det du skriver i musiken. Bra.
:P
Emulator:
--- Citat från: equality skrivet 11.07.2009, 04:17:08 ---Finstämt, känsligt och mycket illustrativt beskrivet av din berättelse ovan. Tycker avslutningen med durackordet inger en förhoppning om att det finns en framtid, en dörr öppnas till en trots allt möjlig fortsättning, Väljer du att behålla denna instrumentalt ser jag alla möjligheter till förlängning med B-parti, försiktiga cymbalslag och en fullödigare orkestrering. Som backing till sång fungerar det mycket väl som det är nu.
--- Slut citat ---
Tack eq ! Ja, durackordet sitter där precis av den anledningen, och även lilla bryggan eller vad man kan kalla den. Få se lite om fortsättning. kanske kunde göra en längre instrumental version och utveckla lite mer, kanske lite mer ur känslospektrat eller så.
tack för lyssning och feedback :)
--- Citat från: Eko skrivet 11.07.2009, 04:29:38 ---Nej tam är inte denna låten! Lite kort kanske - lyssnade igen med objektiva öron och tyckte nog att det var en skön upplevelse,m jepp riktigt skön.
Eko
--- Slut citat ---
ah, tack :) Lite kort ja...få se vad som händer!
--- Citat från: martinm skrivet 11.07.2009, 11:18:46 ---Bra låt men också ett starkt upplägg för en eventuell fortsättning. Jag tycker att du lyckas förmedla känslan av det du skriver i musiken. Bra.
:P
--- Slut citat ---
tack! Får se hur det fortsätter, och om :)
ynot:
tog två minuter innan gåshuden på armarna lade sig.... hoppas det säger allt :)
ynot:
kunde inte bara låta bli. ni får säga som det du med tomas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida