Forum > Demolåtar
Färdigmixad (uppdaterad 070310)
lonewind:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 06.03.2007, 16:18:44 ---Förutom total avsaknad av bas (inget under typ 120Hz här) så är det bra mixat och spelat. Lite ettriga panoreringar kanske, men det är väl smaksak.
--- Slut citat ---
Hej, vet inte när du lyssnade på den här. Jag vet nämligen inte om jag kan hålla med om total avsaknad av bas. Hörde du en äldre version så är jag med men i den versionen som är ute nu som är klar finns det mer än tillräckligt med bas i.
Tack för lyssning och kommentarer!
lonewind:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 06.03.2007, 16:18:44 ---Förutom total avsaknad av bas (inget under typ 120Hz här) så är det bra mixat och spelat. Lite ettriga panoreringar kanske, men det är väl smaksak.
--- Slut citat ---
Jag tar tillbaka mitt föregående uttalande. Du hade helt rätt. Nu har jag gjort en mix där jag fetat på basen en hel del. Hoppas det är bättre nu.
Emulator:
mixen låter bra hos mig...men det gjorde den förra gången oxo :)
lonewind:
--- Citat från: Emulator skrivet 10.03.2007, 15:52:08 ---mixen låter bra hos mig...men det gjorde den förra gången oxo :)
--- Slut citat ---
Ah super... ja, jag har bara gjort lite finjusteringar...
tsmalmbe:
Hör fortfarande ingen bas. En basgitarr som låter över 140Hz tump-tump-tump, den hörs nog. Men inget botten. Lyssnade med lurar den här gången, som oftast basar på i starkaste laget.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida