Forum > Demolåtar

Färdigmixad (uppdaterad 070310)

<< < (4/6) > >>

lonewind:

--- Citat från: Emulator skrivet 01.03.2007, 01:55:11 ---gillar faktiskt baasljudet trots eller tack vare den speciella insåelningen :)

låter "live", låter bra.

Har inga kommentarer...körerna kommer fram skitsnyggt, shakern ligger nice....

bra!

--- Slut citat ---

Härligt... verkligen kul att höra....

Försöker mig på en första mastring just i detta nu

lonewind:
boink för ny mix

Emulator:
inte behöver du boinka när jag är i skrivartagen.

Låter bra, jämfört med diverse musik som jag rippat från CD. Volymen ligger lite lägre, men inte mycket, och då är det ju väldigt dynamiskoa saker du spelat in, sång gitarr etc.

Låter krispigt och fint. Ljuden från ackordbyte etc på gitarrerna ska väl vara på tycker jag, det låter bara passande.

Bra jobb!

Hur går det med den andra ideen?

lonewind:

--- Citat från: Emulator skrivet 01.03.2007, 03:12:37 ---inte behöver du boinka när jag är i skrivartagen.

Låter bra, jämfört med diverse musik som jag rippat från CD. Volymen ligger lite lägre, men inte mycket, och då är det ju väldigt dynamiskoa saker du spelat in, sång gitarr etc.

Låter krispigt och fint. Ljuden från ackordbyte etc på gitarrerna ska väl vara på tycker jag, det låter bara passande.

Bra jobb!

Hur går det med den andra ideen?

--- Slut citat ---

Ja, du är inte lite aktiv här.... men det tackar man för....

Jag fick en liten basräka inspelad till andra iden så jag  måste lägga om gitarren så att den passar. Sen måste jag  pilla lite med sångmelodin och sen ska jag presentera den igen....

tsmalmbe:
Förutom total avsaknad av bas (inget under typ 120Hz här) så är det bra mixat och spelat. Lite ettriga panoreringar kanske, men det är väl smaksak.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion