Forum > Färdiga produktioner
zorrow- One of Seven
mahan:
Tjou zorrow!
Biter riktigt skönt detta, lite mer bet i sången skulle lyfta ännu några snäpp!
Guraliret o soundet... perrrrfect in my ears! Likaså basen! GOOD!
Men hur glömde jag trummorna då... ja just det... dom kunde sadlas om till lite mer metalliska, snabbare högertass och lite mer bett i övre registret kanske, baskaggen försvinner i det restiga nu, virvelkaggen får på gränsen till godkännt.
Näemen , inte meningen att låta sur här, fan du har gott stuff på gång, give it your all! Sång o trummor alltzå!
Bra jobbat, lite till så... :)
h. johan
bjurte:
Den här tråden ska upp om det finns någon rättvisa :huh:
Vad jag tycker ?? Det vet du!
/Smygarn. :rolleyes:
zorrow:
Tack Uriah, som du säkert vet är jag totalrudis vad allt gäller forum och hur man flyttar trådar etc... Jag ber om ursäkt till alla inklusive moderator för min inkompetens och hoppas på förlåtelse. Tack Uriah för inlägg och fix. Jag misstänker starkt vem som är bakom ditt Alials Z
Eddi:
Vad kul finns det ett alias bakom Uriah? Mycket spännande det har jag inte tänkt på förut .... vem kan det vara månne.... Sånt här gillar jag.
Vem kan det vara?
Odrödir kanske.....?
bjurte:
--- Citat från: Eko skrivet 25.09.2009, 23:16:23 ---Vad kul finns det ett alias bakom Uriah? Mycket spännande det har jag inte tänkt på förut .... vem kan det vara månne.... Sånt här gillar jag.
Vem kan det vara?
Odrödir kanske.....?
--- Slut citat ---
Näe!! Det är 'Uriah' som är mitt alias,inte tvärsom !! ;) :lol: :lol: :huh:
och nej!! Jag har aldrig varit här förut och är inte någon 'odrödir:s' troll... :huh:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida