Forum > Demolåtar
Let's Head South - Demolåt nummer 2 [update 090715]
Dividend:
Tung, bra låt. Snygga partier. Texten får mig att tänk apå en snubbe jag stör mig på nåt enormt i lund, där jag befinner mig, gör jag varje gång jag träffar honom....
Tack för det levererade intrycket ;
lnetzel:
-> MacTS: Tackar, skall testa att höja lite där. När jag lyssnade efter att du skrev det tyckte jag också att det var relevant synpunkt.
->Dividend: Muy Gracias för kommentaren! Kul att texten gick fram. Jag gillar när man kan ta till sig text och koppla till egen upplevelse och därför försöker jag medvetet skriva hyfsat "objektivt" om man nu kan skriva så.
egghuvud:
Jo jag gillar arrangemanget och mycket bra growl. Jag tycker dock att gitarren är lite otajt och att den mörka disten gör att det blir lite "slarvigt" i kompet. Det måste ju vara 100% tajt och ibland tycker jag att gitarren inte accentuerar rikitgt hundra. Den skall ju hugga som en cobra.
Men annars är det skitbra. :)
lnetzel:
--- Citat från: egghuvud skrivet 29.06.2009, 15:31:12 ---Jo jag gillar arrangemanget och mycket bra growl. Jag tycker dock att gitarren är lite otajt och att den mörka disten gör att det blir lite "slarvigt" i kompet. Det måste ju vara 100% tajt och ibland tycker jag att gitarren inte accentuerar rikitgt hundra. Den skall ju hugga som en cobra.
Men annars är det skitbra. :)
--- Slut citat ---
Aj...
Kanske kan vara det som Freddy skriver också, att kicken är skum och att det påverkar intrycket av gitarren? Fast det med att den inte accentuerar har ju inget med det att göra... oj oj.
freddy:
Ja, Devin är i en egen klass. Men Lasse är snart där med :)
Ser att du inte har någon titel på låten? Jag tycker "Vermin" passar bra med tanke på texten. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida